tirsdag den 22. februar 2011

T´s PomPomFabrik

Det Fniller Og Det Fnuller.

Men det er en fantastisk TV beskæftigelse.

Jeg er ved at lave pompomér i 3 neonfarver, de kommer til at indgå i goodiebags ;-)



Jeg ved ikke hvorfor neonfarver har så svært ved at komme til udtryk på foto´s ? Men her er altså tal om TOTAL neon....

Min kære mand har fødselsdag i dag såååå der bliver nok ikke fnilret og fnulret så meget i dag, den er hans og vi skal både ud i byen og smage på kaffe og se på hans gave...han højeste ønske er en espressomaskine så må vi se om vi kan komme udenom en af de der kæææææmpe store maskiner der fylder hele køkkenet, det håber jeg ;-)

Nyd Dagen

KH

10 kommentarer:

Heidi / I'm with Leia sagde ...

Super fine pom pom'er - jeg er imponert (da mine blir virkelig grimme...)


Lykke til med espressomaskine jagt og ha' en god dag!

Frk. Nielsen :o) sagde ...

Hvor er de seje! Skønt farve splash... :o)

Dorthe Thorup sagde ...

Jeg kunne heller ikke stå for det garn. Havde faktisk også pompommer i tankerne da jeg købte det!

søslerier sagde ...

'det fniller og fnuller' - elsker dine herlige udtryk! og tillykke med manden, å i få en skøn kaffedate ;)

SiriR sagde ...

Uha, lækre pompomer!

Og tillykke med manden, håber I finder en god kaffemaskine:)

Anne sagde ...

De der plastik-tingester, er det dem du laver pomponerne med? De har måske afløst papskiverne?!

Mormorstrik sagde ...

Skønne glade farver.
Lurer også på de der plastfiduser til højre ??????
Jeg hører vist papskive-generationen ;-)

tusindfryd sagde ...

Kære Anne og mormor strik..altså hvis i stadig laver pompomér på papskiver så velkommen til den fagre nye verden hvor Clover gør livet lettere .-)) Ja det er platik dimserne til højre, de hedder pompom maker og er vildt skønne at arbejde med ;-)

KH

Inge sagde ...

Jeg er lykkelig gift med ejeren af den her http://www.kaffemekka.dk/default.asp?Action=Details&Item=254
den fylder godt nok lidt - men sikke kaffe den kan lave - latte så englene synger...

Grith sagde ...

Tillykke med manden.

Og det er fantastisk med noget man kan sidde med, mens man hygger med noget andet.

Så også dit indlæg med "stofsalat" Hvis du får noget af igen så smid det endelig gerne i min retning, jeg går og samler sammen til et hæklet kludetæppe.

Hilsen Grith