lørdag den 12. februar 2011

PINK

Har været i byen..skulle egentlig have fundet det der par meget fornuftige forårssko, et par af dem man kan gå rigtig langt i og i flere år ;-)

Men såddan gik det ikke!


Et par sneakers i lyserød, pink, neon pink og orange fristede bare for meget!!


Med de orange "fartstriber" er der jo klar til pink party hele foråret og sommeren med ;-))


Kommer du også nogen gange hjem med noget helt andet end du troede?? Og blæser du af og til på fornuften for en fest?

KH

11 kommentarer:

Gaia Cunin sagde ...

For filan det er fede de gummisko!!! Jeg er vild vild vild med gummisko og går helst ikke i andet. Snart, her med forårets komme, skal jeg have et par nye, og måske sådan et par!!!

Pia sagde ...

Hvor er de seje ...

Jo tak, jeg kender det, alt for tit.
Pt. kommer jeg hjem med kjoler, og har også i dag fået en hængt til side ...

Dorte sagde ...

De er top fede Wenche
:O) Dorte

Asli sagde ...

Ork ja! Jeg er ekspert i det der med at komme hjem med noget andet, end det jeg havde planlagt. Det bliver ofte sko i alle afskygninger.

Og de sko, du viser her: Fabelagtige!

Kisser Laptern sagde ...

Nej, jeg køber kun det, jeg virkelig behøver. Bortset fra stof, planter og noget mere, jeg ikke helt kan huske, hvad er.

Glædelig lørdag.
Kirsten

LangtidsLykkelig sagde ...

Det er SKO - og så meget mere! Man kunne i kådhed fristes til at kalde dem for et lille stykke lykke på sål!!

God fornøjelse - er sikker på at de bliver et hit!

Fru Larsen sagde ...

De er da bare super lækre :))

Losarinas mor sagde ...

Det er da ganske lækre !

Tina sagde ...

NØØØØØØØØØØØØØØØØØØJJ sådan nogle ville jeg heller ikke have noget imod at spring ud i foråret med :))))))

Mette sagde ...

Så fede, hvor er de købt Wenche?
KH Mette

Heidi / I'm with Leia sagde ...

Så seje! Syntes at de er meget fornuftige jeg - længe leve farver og forår!