søndag den 27. februar 2011

På Dåse

Er du vild med smukke dåser???

Jeg har en svaghed for fin indpakning, herunder kaffe- og thedåser..

Jeg kan godt finde på at bruge dåserne til bla. opbevaring af sukker og elastikker bare for at have en god undskyldning for at beholde dem alle ;-)



De to små fine dåser her er købt for ganske nyligt hos Tiger, det var dåserne der trak men teen er også udemærket.


Den ensomme kamelridder gemmer på en fantastisk myntete, en a mine favoritter om aftenen.


Løv dåserne indeholder efterhånden alt andet end Løv Te ,da jeg desværre ikke har fundet et sted hvor Løv kan købes i løs vægt...ØV!! Det er bare for dyrt både økonomisk og forureningsmæssigt at købe te i dåser hver gang med det forbrug jeg har i al fald ;-)


Lige en gammel loppeklassiker..man kan være heldig at finde gamle dåser uden rust og skummel lugt så de stadig kan bruges til opbevaring af fødevarer.


Den lille smilende rødtop spejder her glæder jeg mig dagligt over, hans skæve smil smitter OG så minder dåsen mig om at verdens bedste chokolademilkshake kan fås på Granola et stenkast herfra ;-))


Jeg kunne RIGTIG godt tænke mig at udvide dåseflokken med disse skønne dåser fra DUMPLING DYNASTY helst en af hver...

Nyd Dagen

KH

13 kommentarer:

Kisser Laptern sagde ...

Det er da en usædvanlig skøn samling dåser - lækre & brugbare.

Glædelig søndag.
Kirsten

Losarinas mor sagde ...

Du er ikke alene- jeg har det lige som dig :-)
Stod med de der dåser fra Tiger og vejede for og i mod...Jeg bliver nød til at købe dem i morgen :-)

Anne sagde ...

Ihh jeg elsker altså også dåser!! Du har en imponerende samling!

RAV OG KRAT sagde ...

Skønne dåser...de minder mig om min barndom, hvor mormor havde mange af disse. Super samling ;-)

Go' søndag.

Anna Svenning sagde ...

Hvor er de fine, de to øverste dåser. Dem tror jeg også, jeg vil anskaffe mig.

KH
Anna

Heidi Nielsen sagde ...

jeg får helt lyst til at tage en tur i tiger og købe masser af te, når det er i sådan en fin indpakning

Anonym sagde ...

Jeg elsker også dåser, specielt dem der har været et specifikt produkt i. Jeg har boet i Østrig og skulle du en dag komme derned må du ikke snyde dig selv for Meinl's dåser, de er bare så fine! Britt

Fru Beck sagde ...

Hej. Magasin på Kgs. Nytorv sælger både Kusmi og Løv i løs vægt, tror faktisk også at Magasin i Lyngby sælger det i løs vægt. For skabet bugner også her af thé-dåser.

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Forstår så godt din glæde over de fine te-dåser, og Dumplings er meget nuttede, jeg fulgte dit link og forelskede mig i en møntpung...suk suk suk

Grith sagde ...

De er flotte de dåser, jeg plejer at finde de gamle og grimme og så beklæde dem med noget stof.

Men dine er da alt for flotte til det. Dem fra Løv er jeg helt vild med.

Drikker dog ikke så meget the at jeg ville kunne forsvare at købe dem.

Hilsen Grith

Line - paddehatten.blogspot.com sagde ...

Er VILD med dine LØV dåser - de er godt nok fede. Jeg har selv en del (læs: for mange) dåser i alle afskygninger.

Squirrelhaus sagde ...

Love your little containers!!!! Best part is that they can be used in so many different ways!!!!!!!! Very cute!

Moster Pips sagde ...

Hej, de har også løv i løsvægt hos Vinbørsen, Ndr.Frihavnsgade, godt nok kun 4 slags, men søde Camilla siger at hun får flere hjem.
Det kan varmt anbefales at prøve de hvide flødeboller, når du handler te.
Solhilsen fra en anden Østerbro borger.