mandag den 7. februar 2011

Lykke Er


Lykke er for mig på en lidt grå og støvregns mandag at bringe 5 pakker på posthuset til 5 kvinder der glæder sig :-)

En stor tallerken fyldt med vintage perler og nips der skal forvandles.



                                                Mint og Coral blandet med gyldent og ro.


                                                       At have pipfugle i mit køkkenskab...


                                          At se min søns hjemmelavede edderkop i hans vindue.


                                      At finde et Kitsch fund i Netto på en søndag til bare 10 kr ;-)


Og ikke mindst er det lykken for mig at se at en af mine DIY har vakt glæde og inspiration og endda har fået sin helt egen stil/tvist, se bare lige HER ;-)

Hvad er lykke for dig?

Nyd Dagen

KH

15 kommentarer:

Camilla sagde ...

Lykke er for mig: at sidde i sofaen med hækkel nål eller strikke pinde, og høre børnene hygge sig med en god leg.

Losarinas mor sagde ...

Meget dejlige lykke billeder :-)

Lene sagde ...

Ej hvor sjovt med knappenålene. Har lige købt dem i Netto og de var tiltænkt dig, for jeg synes at du skulle opmuntres efter den trælse oplevelse med cyklen. Nu må jeg finde på noget andet, for du skal nu ha' en lille opmuntrings-ting fra mig.

Bournonville sagde ...

Jeg har jagtet de der perler forevigt, hvor finder man dem dog henne?

Kiiromi sagde ...

Å den första bilden gör mig väldans lycklig :)

/Mia

Dorthe sagde ...

Lykke - du er blandandet en af dem der gør mig lykkelig. Jeg elsker håndarbejde og bliver ofte super inspireret af det du laver :-)

Fru Forstad sagde ...

Den der perletallerken gør mig grøn af misundelse, hvordan dælen har du skaffet dig så mange skønne forme?

Frk. Munk sagde ...

Lykken er for mig (idag): at bestå min 1. praktik på nyremedicinsk afdeling på syghuset, Sælge noget jeg selv har lavet inde på trendsales, være krea og hygge med min dejlige kæreste ♥

vh Frk.Munk

Gitte fra *RAV OG KRAT* sagde ...

Lykke for mig, er at kunne blive inspireret af andre og udfolde mig kreativt. Mærke kærligheden fra min omgivelser, og hver dag være taknemlig for alt hvad jeg har.

tusindfyd sagde ...

I er dejlige!!

Perlerne/blomsterne har jeg samlet gennem længere tid, div. loppefund og antikbutiksfund på kæder osv ;-)

Tager dem med til forårsmarkedet ;-)

KH

reSIRIkulert sagde ...

Lykkelig leser av denne inspirerende blogg ;o)

perlestrikken sagde ...

Er forelsket i dit billede af vintageperler og nips. Får med det samme lyst til at tage i den lokale genbrugs...

KH Louse

Heidi sagde ...

your first photo was so pretty.....what do you use those for? I have a few and don't know what to do with them!!
the rest of the post is just inspiring!

tusindfyd sagde ...

Dear Heidi

I do not really know yet...have an idea but will have to try will show you ;-)

Naja Luise sagde ...

Jeg synes det er et rigtig dejligt indlæg... Lige til at blive inspireret af! Tak for det.

Jeg har deltaget i en lille blogleg, der kræver at man sender den videre til 8 andre.... Og jeg håber du vil tage udfordringen op:-)

Du kan finde den her p min blog:

http://flyverhelt.blogspot.com/2011/02/uha-min-allerfrste-blogleg.html

Kærligst Naja