søndag den 6. februar 2011

The Love Goes To....

Allerførst beklager jeg forsinkelsen, men en lille bitte mikrospopisk gnalling af en lusepuster er i nattens mulm og mørke sneget bort med vores uundværlige Christianiacylkel trods to låse og ja nærmest boltet fast til et cykelstativ!! Såå jeg har brugt den halve dag på at lede efter stelnummer , tale med politi og holde øje!!

MEN så er det jo skønt at der er noget dejligti vente, at glæde andre ;-)


319 kommentarer blev det til..ja så er det jo man ønsker at der var 319 bøger at give bort ( hvis jeg altså lige ser bort fra indpakning og porto :-)) )


!!!! HVIS DU IKKE ER NÆVNT HER NEDENUNDER SÅ KAN DU MÅSKE NÅ AY VINDE BOGEN FRA FORFATTEREN SELV LIGE
                                                                              HER                                 

                                                                         Pøj Pøj Pøj

De 5 heldige snarlige ejere er :

Nr. 155 HurlumHej

Nr. 19 Asli

Nr 301 Sofie W

Nr 86 Katrine

Nr. 241 Maja

TILLYKKE, i kan godt finde hæklenålen nr 2.5 frem ;-)



Vil i være søde at maile mig jeres adresser på dukkemagersken@yahoo.dk hurtigst muligt så vil jeg fluks sende bøgerne afsted med B posten ;-)

KH

14 kommentarer:

Mille sagde ...

Øv, men stort tillykke til de 5 heldige!

Øglemor sagde ...

Ja, jeg siger øv ligesom Mille, men ønsker også de 5 heldige stort tillykke :-)

Losarinas mor sagde ...

Jeg har kun foragt tilovers for cykeltyve !!!

Marie-Louise sagde ...

Øv, det er det mest nedrige i verden at stjæle andres cykler og især familiecykler. Vi har mistet 3 på den bekostning.

Tillykke til de heldige vindere af hæklebøgerne:-)

Lavendel sagde ...

Sådan nogle SVIN, og jeg mener det!!! De kan vel regne ude, det er en familiecykel,øvøvøvøøvøvøvøv

tusindfyd sagde ...

Tak ;-) Ja man kan ikke helt lade være med at blive rigtig arrig!! Der er jo ikke tale om en fulderik der ikke kunne få en taxa hjem og derfor lige "låner" min ( ikke at det er ok) Men ja det er jo netop en familiecykel, den måde vi får børnene bragt fra A til B hver morgen på en sikker måde og så vores tidsplaner kan holde og så har det krævet noget af en skævbidder såååå. Ifølge er det helt organiseret, de bliver lastet på en comtainer og forlader landet så chancen for at vi får den tilbage er ganske lille. Så i morgen bliver det tidligere hjemmefra på gåben ;-)

KH

Mette sagde ...

Tillykke til de heldige vindere :)

Og sikke et rø.... som ikke kender forkel på mit og dit. Håber i finder cyklen igen.

MVH
Mette

Louise sagde ...

Tillykke til de heldige!
Jeg håber, du finder cyklen igen - snart. Sikke noget øv..

Marianne sagde ...

øv meeen det var det også helt vildt så mange lodder :) ville ellers gerne ha' glædet en dejlig veninde .... - men heldigvis har de bogen i den lokale garnbutik så .....
men stort tillykke til de 5
kh♥

Miamaja sagde ...

Hejsa
Sikke noget møg med den cykel - håber den dukker op igen:-) Jeg vil tillade mig at reklamere for en lignende give-away på min blog haandarbejdsom.blogspot.com, for de der ikke var så heldige at vinde:-)
Super sød elefant du har fået hæklet fra bogen.

Hurlumhej sagde ...

Nøj det er vist mig der har vundet, jeg takker mange gange og sender fluks en mail.
Øv med cyklen. Lyder som om det er den professionelle "cykel-mafia" der hapset din cykel. Så ærgerligt og tarveligt. Håber den mod al forventning dukker op igen.

KH Camilla :-)

Asli sagde ...

JAAAAA! Hvor heldig har man lov at være! Hurra! Sender dig fluks min adresse :-D

Asli sagde ...

Hov! Superærgerligt med cyklen! Men jeg var bare lige så glad for gevinsten.

Anonym sagde ...

Hæklet hjerteranke:

http://www.designspongeonline.com/2011/01/diy-project-mollys-crochet-heart-garland.html

Fra en begejstret læser uden egen blog :)

(kom til at indsætte den ved dit forrige indlæg)