fredag den 25. februar 2011

Krudttønde


Alverdens vestlige ledere holder vejret i disse uger

Millioner af mennesker befinder sig i eller prøver at flygte fra en farlig blandet krudttønde.

Håber at englene vil holde hånden over de tusinder af uskyldige og især børnene.


Englen her fandt jeg i Bob Noon, den virker på en eller anden måde beroligende.

Imens dele af verdenen står i flammer vil jeg tilbringe weekenden i selskab med min familie og to "babyér" der blot mangler at få tøj og udstyr :-)


Det lyseblå stof her er fra Stof og Stil, det grønne er Japansk og af ældre dato men ret sjovt som de ligner hinanden ;-)


Jeg bruger altid enorm lang tid på at stirre på mine stofbunker når et dukkebarn skal have tøj.


Forskellige stoffer prøves af overfor hinaden og sidenhen dukken.


Der skal af og til en hel del "forsøg" til før jeg er tilfreds ;-)


 Men ok jeg kan jo også bare lade være med at have SÅ meget at vælge imellem eller??


Ønsker dig en fredelig weekend. Nyd Solen.

KH

11 kommentarer:

Onkel Anne sagde ...

Jeg er vild med englen :)

Belladotte(Helle) sagde ...

det er altid svært at vælge når det er så mange fed stoffer at vælge imellem som dine :)

Irene sagde ...

Fin engel og sikke meget lækkert stof :-)
God weekend!

Grith sagde ...

Sjov engel - jeg er vild med dine mange forskellige slags stoffer.

God fornøjelse med at finde det der er lige helt rigtigt.

Hilsen Grith

Heidi sagde ...

There has not been a lot of happy in the world lately....loved your floral fabrics!

Mitt skip er lastet med... sagde ...

Så fine ord....til ettertanke for oss som har det trygt og godt....

Herlige stoffbunker du har å velge fra når du syr dukkeklær :)

Marit

Fru Larsen sagde ...

Sikke meget stof du har i lageret, jeg kan godt forstå du kan have svært ved at vælge. Rigtig god weekend til dig :))

Anne Dorthe sagde ...

Super sød engel. Kan godt forestille mig samme, blot med et familiebillede.
God aften
AD

Camilla sagde ...

Jeg ved godt misundelse er en grim ting, og jeg ved det har taget rigtig lang tid at samle så stort et stof lager. Men gud hvor der det skønt ud.

Louise sagde ...

Tankevækkende ord - hvor har du ret.
Uha, så meget lækkkert stof, du har - virkelig et skønt udvalg. God weekend i det dejlige skød :)

Pernille sagde ...

Hvis du synes du har for meget, kan du da altid sende noget i min retning! :D Det er vidst et luksusproblem du har dig der (nok et af de bedste luksusproblemer man kan have!) Jeg ville gøre meget for at have sådan en skøn samling stof!

God weekend - MVH Pernille