torsdag den 24. februar 2011

Kærlig Omsorg


Var såddan lidt muf da jeg vågnede i morges..

Hvorfor?

Måske var det bare for tidligt?

Måske fordi 5 ugers virus i familien har sat mig fuldstændig bagud?

Måske fordi jeg savner vores Christianiacykel?

Måske fordi jeg har måtte melde afbud til forårsmarkedet i Odense?

Måske bare fordi det er normalt at være lidt muf af og til?



Men uanset hvad så kom der helt tilfældigt og ganske godt timet!! kærlig omsorg fra Blogland med posten :-)

Små, fine, særligt udvalgte og anvendelige gaver, alle med små personlige hilsener på.

Helt ærlig, så er man ikke helt så muf mere efter såddan en gang omsorg og søde ord.

TUSIND TAK kære LENE

Ønsker jer alle en dejlig dag

KH

9 kommentarer:

Lene sagde ...

godt at kunne sprede lidt glæde, men måske var det for hurtigt at jeg sendte dig plasteret...har nemlig lige skåret mig godt og grundigt i fingeren...hi hi. Nej pjat, jeg har skam fået plaster på, ikke så fint, men kærligt sat på af min søn, der spurgte; "mor hvorfor skær du dig så tit i hånden/fingrene? vil du gerne ha' opmærksomhed?" Nej tak til den opmærksomhed siger jeg bare og griner, mens fingeren stadig bløder.

Grith sagde ...

Lidt muf kan man godt være ind i mellem, men så dejligt at noget kunne hjælpe - og søde søde gaver.

Hilsen Grith

Westmose sagde ...

Ja Blogland er skønt og virkelig god timing med den pakke :-) Trist at du ikke skal med på marked....håber meget på vi kan mødes en anden god gang.

Knus Mette

By MARIANNE sagde ...

Er blomsterne mon hjemmelavede. Det er vildt søde.
Klem MARIANNE

tusindfryd sagde ...

Jeg kommer skam til markedet MEN som gæst ;-) Om lørdagen regner jeg med sååå skal nok kigge forbi alle jeg kender!

Jeg tror bestemt blomsterne er hæklet af Lene, jeg har netop i dag hængt dem op på mit vindue , bare med tapefinden, og det ser aldeles bedårende ud ;-)

KH

Losarinas mor sagde ...

Det vil sige at jeg slet ikke kan blive fristet af dine lækkerier i maj !
Nå.
Men sådanne dage opstår, selv for en Tusindfryd:-)
Knus fra mig til dig :-)

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Nååååh, hvor var det betænksomt af Lene, og god timing. Og øv at du ikke kan være med til forårsmarkedet, hvis du havde glædet dig til det.
Håber at din "muf"-tilstand er ved at fortage sig.
Stine:)

søslerier sagde ...

MUF....endnu et skønt ord - det er lige før jeg egentig ikke synes det stemmer overens med den tilstand du hentyder til ;) Men hep hep og håber din dag imorgen bliver BØF...eller noget ;)

Finurligheden sagde ...

Sikke en sød tanke!