mandag den 14. februar 2011

Kender Du BoB ?

 



Et fantastisk lille Gaaleri  på Matthæusgade 21, Vesterbro.

Her finder du de mest fantastiske prints og originaler af forskellige kunstnere, dukken her er af Jacobina Jacobsen, en af mine favoritter, dukken står øverst på min ønskeseddel pt. ;-)


                                          Fugleburet i det rodede og ægte hår er helt fantastisk.


                     Selv elsker jeg at samle på kunst, kunst i den prisklasse hvor alle kan være med !


Det er på steder som BobNoon man kan finde fede og skæve kunstværker til sit hjem som ikke lige hænger på hver en væg og i hvert eneste boligmangasin!! Det tænder mig.


Her kan du også få præsident Obama som engel til at hænge på dit juletræ eller hvor som helst for særlig julet er den absolut ikke, fik selv en med hjem og skal nok vise frem når jeg har fundet den rette plads til den gode mand.


Som i kan se kunne jeg heller ikke så for de übercoole visitkort...måtte lige have en i næsten hver farve...


Butikken har åbent alle hverdage fra 12-15 og de forskellige kunstnere sidder i baglokalet og arbejder, fik lige et lille kig ind...Uhhhh et fedt univers!! Sååå er du i nærheden af Vesterbro kan jeg varmt anbefale dig at tage en afstikker fra Vesterbrogade ;-))

Nyd Dagen

KH

4 kommentarer:

By MARIANNE sagde ...

Det ser spændende ud
Klem MARIANNE

Line sagde ...

Jamen for pokker, wenche. Har du været på vesterbro?? Mit værsted ligger jo en spytklat derfra......

Fies notiser sagde ...

Si "Bob" og jeg tenker på Twin Peaks - nå skjønner jeg at jeg må koble om mine assosiasjoner :-D Takk for titten!

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Det ser super spændende ud. Jeg vil bestemt tage en afstikker en dag. Tak for tippet

Stine:)