mandag den 28. februar 2011

Hvad Skal Vi Med....


INTERFLORA

Når der er så meget fantasi i Blogland ;-))))




Min kære VENINDE syntes lige jeg skulle have lidt forårsblomster og en kærlig hilsen, og helt ærlig så er det første gang jeg har fået en buket blomster leveret af Postmand Per direkte i min postkasse!!


Det fine gamle billedelotteri er blevet brugt som kort, jeg er helt sikker på at der ligger rigtig mange ikke fuldtallige spil derude som vil gøre sig fantastisk som fine kort.

Skal du også lige se efter i gemmerne??

Tusind tak min kære.

Nyd Dagen

KH

6 kommentarer:

Grith sagde ...

Hvor er du heldig. Sikke en sød tanke.

Har godt nok sådan et gammelt spil, det er dog stadig helt, men med 3 unger så er det nok bare et spørgsmål om tid før jeg kan bruge dem som kort.

Hilsen Grith

Julia Hausfrau sagde ...

Ej, hvor er det bare en smuk buket! Har hun mon selv foldet dem? De er virkelig fine :)

By MARIANNE sagde ...

Ja det var da en super fin idé. Gammelt spil som kort - jeg må i genbrugen nu :)
Klem MARIANNE

mette b sagde ...

Sikke en sød hilsen :)

Lene sagde ...

Hvor er det en yderst smuk buket! Man kan da kun blive glad når man modtager sådan en :)

Og en super idé at genbruge de gamle spil på den måde...den tager jeg lige til mig ;-)

Louise sagde ...

Super ide med at bruge de gamle billedelotteri. Det er sjovt at tænke lidt anderledes i forhold til de gamle spil. Jeg har købte gamle tallotteri og Scrable til at lave både smykker og magneter med.