torsdag den 3. februar 2011

Grøn Som....

 Foråret?

Håbet?



Det er sket lige så stille, skridt for skridt, ja jeg så det faktisk først selv i går.....

Flere og flere grønne skatte har fundet vej ind i mit univers, jeg tænker simpelthen mere grønt såddan helt bogstaveligt ;-)

Det er som om grøn er et must lige nu i alt hvad jeg "leger" med.

Min nye yndlingsfarve ?

Et er sikkert, Grøn vækker noget godt i mig ,måske det er en blanding af håb og forår :-)

Er der en ny farve der har sneget sig ind hos dig på det sidste?

Nyd Dagen

KH

14 kommentarer:

Frk. Munk sagde ...

Det er også en dejlig farve!
Jeg er helt crazy med lilla - og har været det længe - men tror det forsætter - kan ikke gøre for det ;-) ha ha I ♥ Lilla

Vh Frk.Munk

Ulla V. sagde ...

"Grøn er grøftekanten, grøn er salaten
grøn er juletræet og det grønne lys....". Den sang poppede straks op i mit hoved da jeg så indlægstitlen. :))

Jeg elsker grøn - i alle mulige nuancer! Det er sådan en levende og glad farve.

Så jeg kan sagtens forstå, at du hen ad vejen er blevet mere og mere begejstret for farven. :)

Bettina Holst sagde ...

Limegrøn og turkisgrøn er klart mine farver lige pt. Det er specielt i de farver jeg maler mest i for tiden :-)

unikarina sagde ...

Jeg ELSKER grønt. Det har været min ynglingsfarve meget længe. Jeg holder af den i mange nuancer - men allerbedst er den forårsgrønne - også den med et gult tvist, så den bliver syrlig.
Gul og lilla er sneget sig ind - men har egentlig været der længe. Jeg tror jeg går og venter på en farve at blive forelsket i. Når den kommer er jeg ikke itvivl!

Hellohello baby sagde ...

...og snart er det vår! Derfor er håpet grønt <3

Du har fått en Award av meg. Sjekk siste innlegget mitt :)

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

JA, lys turkis, sådan lidt køkken 50´er agtig. Den kan jeg slet ikke komme uden om for tiden.

stine:)

Maria sagde ...

Gul - altså sådan en rigtig solgul, som om solen har materialiseret sig ned i skønne ting :)

...derudover multicolour og farver i store mængder, der skriger forår og hjælpe en med at glemme de grå og tunge skyer.

Heidi sagde ...

I have always loved this color.....it goes with everything!

Karen Klarbæk sagde ...

Ja, mintfarvet sammen med pink! Helst neonpink....

Mette sagde ...

...uha, den grønne tallerken gad jeg godt eje! Grønt er bare dejligt!

Pia sagde ...

Lilla har også rørt mig i noget tid efterhånden. Ind har sneget sig den græsgrønne, limegrønne og faktisk også turkis. Måske er det fordi disse grønne nuancer klæder min søn fantastisk godt. :-) ved ikke men lækre farver, det er det.
Hav en dejlig fredag og skøn weekend

www.frunielsen.com sagde ...

Ja grøn er også sneget ind til mig. Det er i badeværelset. Det startede med et nyt bruseforhæng fra Netto med Kowparade. Køer i alle farver også grønt. Så nye håndklæder også fra netto i bomuld/bambus i grøn. Nu også en blomst i grøn potte og Så var jeg i Søstrene de havde jo lige nogle søde små kurve i grønt og et vaskesvampbold eller hvad man kalder den. Der er så hyggeligt derude nu. skal lige i søstrene igen idag efter et par kurve mere.JOW JOW

Nøstes palass sagde ...

Har blitt veldig mye grønnt, lilla og rosa i det siste:) Elsker farger så jeg klarer ikke å velge bort noen! Må ha ett rom i hver farge så jeg får den daglige dosen;)Jeg synes det er deilig at det er så mye grønnt for tiden både i klær:)En god del ting som har fått møte min lilla metallic spray lakk og i går fant jeg også grønn! himmelskt:)

Camille sagde ...

Det er sjovt - grøn er også begyndt at snige sig ind her, selvom jeg aldrig har været til andet grønt end den mintgrønne.

Pudsigt som man nogle gange bliver "snigløbet" af en farve...