onsdag den 2. februar 2011

Give Away

Kære søde medbloggere ,for at gøre en laaang historie lidt kortere....

Mandag formiddag havde jeg besøg af Claus Dalby manden med den smukke have, sans for farver og skønhed, manden bag forlaget Klematis, en ildsjæl og et utrolig behageligt menneske.

Vi skulle jo tale dukkebog MEN vi kom sandelig omkring ;-)



Den lille blå elefant havde jeg netop i weekenden hygget mig med at lave og den stod for til foto, vi kom til at tale om den og om bogen den er hæklet fra og ja på under et sekund tilbød Claus mig en håndfuld bøger som jeg så kunne forære til jer!!

Så fint og varmt et tilbud kunne jeg  da ikke takke nej til.


Så derfor laver jeg en lille hurtig Give Away, den mest fair måde at dele ud af den gavmilde gave på, allerede tirsdag kom bøgerne med posten...nogle mennesker er bare mere foretagsomme end andre ,skønt!

Det er bogen "Hæklede Dyr" af Mia Hansen jeg gerne vil dele med et par af jer og det eneste i skal gøre for at deltage er at efterlade en kommentar :-)

Alle kan deltage!

Søndag eftermiddag finder jeg de heldige ejere og ja jeg ved jo hvor slemt det kan krible i fingerene for at komme igang så hvis alle "vindere" mailer mig inden mandag morgen vil jeg sørge for at bøgerne kommer hurtigt på vej ;-)

Så op på tasterne!!!

Nyd Dagen

KH

320 kommentarer:

1 – 200 af 320   Nyere›   Nyeste»
Louise sagde ...

Kære Wenche.
Det betyder vel så, at din bog er et skridt nærmere udgivelse? Virkelig en, jeg glæder mig til.
Jeg vil meget gerne deltage i den flotte give away.
Venlig hilsen
Louise

Helle - Prinsessebo sagde ...

Uh...jeg føler mig heldig ;o) Sikke dog en fin gestus!

Mette sagde ...

Han er god, ham Claus :-)

Pia sagde ...

JEg vil skynde mig med en lille kommentar. Krydser fingre for at det bliver mig du trækker til op af hatten til den fine bog.
kh Pia

DiSign-Keramik sagde ...

Åh den kunne jeg også godt tænke mig at være med i lodtrækningen om.

Håber jeg er heldig.

Kh. Dianna

Kirkesjov sagde ...

Hvor skønt! Jeg er helt klart med og vil krydse alt for at jeg vinder en af de skønne bøger :-) Du må takke den glade giver!

Kh. Mette

Julie sagde ...

Så flink han er ham Claus ;0)
Jeg er med.
Julie

Sofie Legarth sagde ...

Aj, den ville jeg vildt gerne vinde!!!
Håbe, håbe....

Malene sagde ...

Åh den vil jeg gerne vinde. Håber jeg blir en af de heldige!

Ulla V. sagde ...

Det vil jeg sørme da rigtig gerne tage del i. Tænk hvis jeg engang kunne hækle sådan en lille abe som på forsiden af bogen. :))

Lattermild sagde ...

Herlig. Jeg vil gjerne vinne :)

Dorthe Thorup sagde ...

Jeg er også med:-)

Rikke Mønster sagde ...

Nej hvor dejligt gavmildt - skynder mig at lægge en lille kommentar :-)
Og tusind tak for en inspirerende blog - som jeg altid glæder mig til at klikke ind på.

Kh. Rikke

FruHansen sagde ...

Ej hvor fantastisk - og gavmildt!! Den ser bare så god ude bogen.. Jeg er blevet helt bidt af at hækle og det kribler for at springe ud i dyreuniverset:)
Deltager med stor glæde:) Kh. Mette

LillePil sagde ...

Jeg vil også gerne være med..

Sacha sagde ...

Åh...
Nu hvor jeg er blevet bidt af en gal hæklenål, så er jeg begyndt at se efter ting, som jeg kan kaste min hæklenål over.
Man kan jo lige så godt have et mål for øje der er andet end grydelapproduktion.

Lene sagde ...

Fantastisk... Jeg vil også gerne prøve at se om jeg er heldig...:-)

Ditte sagde ...

Hvor er vi heldige! Skymder mig at smide en kommentar og krydser fingre ;)

Er også en, der spændt venter på din bog - den kan kun blive fantastisk med de flotte dukker, du selv laver!

Asli sagde ...

Tusind tak, Claus Dalby og Wenche! Jeg krydser alt for, at jeg kan få fingrene i denne her.

Trine - Søhesten sagde ...

SKØNT!!!

Bianca sagde ...

Skynder mig at deltage! :D

Frk. Munk sagde ...

Åh jeg er ved at lærer og hækle - vi så gerne eje denne dine bog
XXXXXXX finger for mig :-)

Vh Frk.Munk

bekkibjarnoll sagde ...

åhh så kjekt :D Krysser fngrene!

Anonym sagde ...

Den bog må jeg eje så mon jeg bliver en heldig vinder, jeg krydser arme og ben.
Kh Mette BS

Mia sagde ...

Ejj den ville jeg mægtig gerne vinde!!

Bliver så spændende med din dukkebog!!

Smil fra Mia

Tine sagde ...

Ejj, sikke en fin giveaway..
Jeg deltager fluks da! :)

Maria sagde ...

Jeg er med, så kunne det måske være man kunne få lært at hækle ;)

Mette sagde ...

Hvor skønt.
Jeg vil gerne deltage i den lodtrækning.
KH Mette

Josefine sagde ...

Hvor sødt af Claus, jeg vil vildt gerne vinde.

Betina sagde ...

Uh den måtte gerne finde vej til mit hækle-bibliotek. Så jeg krydser fingre lige til på søndag. Og en tak til den gode Claus for den gavmilde gave og til dig Wenche fordi du vil være "værtinde" for en skøn give away.

[Spitzenklasse] sagde ...

Sådan én ville jeg meget gerne vinde.

Sandra sagde ...

Er pt stadig ikke på listen over heldige asner, der har vundet lækre premier i blogland, på trods af daglig kommentering i håb om :-) (PIWW)...DERFOR forblir fingrene krydset helt til søndag!
Hep hep...og tak for en skøn blog! :-)

Bettina sagde ...

Det var da de sødeste små dyr.
Jeg vil meget gerne deltage:-)

MVH BettinaB

Tineke sagde ...

Nøj, jeg vil gerne vinde, bare 1 gang :)

Jeanette Bøgelund / Lutter idyl sagde ...

Jeg melder mig da også lige på banen, det ville da være en ret fantastisk bog at komme i besiddelse af...:D

Loppe-shoppe sagde ...

Herligt! Jeg vil gerne være med - med tak.

Mette sagde ...

Super hyggeligt. Den vil jeg gerne vinde:-)
Hilsen Mette

Julie. sagde ...

Det lyder vildt spændende, og sikke en lækker konkurrence. Den vil jeg meget gerne være med i.

vh Julie

Mia sagde ...

Kære Wenche
Jeg SKAL lære det hækleri...måske jeg kunne være heldig at få sådan en skøn bog til hjælp...krydser fingre.
KH Mia

Helene sagde ...

Det kunne være fantastisk med en sådan en inspirerende bog!! Mon jeg er heldig denne gang.

Kh Helene // www.genbrugblirguld.blogspot.com

Anne sagde ...

Det var da godt nok pænt af Claus! Jeg er helt klart med:)

Bella sagde ...

Sikke da en dejlig gave fra dig og Claus. Jeg håber jeg er en af de heldige!

Lotten sagde ...

Vilken härlig bok det ser ut och vara! Jag vill ju gärna vara med i din fina giveaway och håller tummar och tår för att jag har turen på min sida ;-)

Kamma og Ko sagde ...

Så gavmildt af Claus! Jeg deltager meget gerne :-)
Jette / Kamma og Ko

Fru Thornholm sagde ...

Sikke en herlig mand, ham Claus! Jeg vil gerne være med :-)
Kh Stine

Rannvá Dávadóttir sagde ...

Jeg er også med! :) Bogen ser virkelig sød og sjov ud! :) Kunne tænke mig at blive bedre til at hækle! :)

Miv sagde ...

Jamen!!! Hvor er de søde de små dyr! Og elefanten er lige til at kramme og putte i lommen!
Jeg deltager meget gerne :) Og krydser fingre for det bliver mig & Loke den skal bo hos.

Pi Andrea sagde ...

Jamen hvor er det dejligt at nogle er så gavmilde... :o)
Jeg vil rigtig gerne være heldig og vinde en af disse bøger, da den i forvejen står på min ønskeseddel... :o)
Knuss

bellanutella sagde ...

OMG... vil sindssyg gerne vinde...Ungerne ville elske det. Og det ville moren selvf også.
Tina.

Ninette sagde ...

Sikken dejlig gave. Jeg vil gerne deltage!

Anna GL sagde ...

Denne boka ser jo bare så skjønn ut! Jeg greier ikke å motstå muligheten til å kunne være med i trekningen av en bok! :)

PS Takk for masse flott inspirasjon her inne på bloggen. Følger deg på bloglovin! :)

Trillemus sagde ...

Sikke en fantastisk give away. Jeg deltager gerne :-)

Jytte sagde ...

Jeg ville elske at vinde den bog :)

Linemajgodig sagde ...

De er så fantastiske de dyr, jeg vil elske at deltage!

Xenia sagde ...

Jeg har længe kigget på den bog og vil selvfølgeligt meget gerne deltage :)

Trine sagde ...

Ih, sådan en lille sød elefant er jeg sikker på, at min Frida ville knuselske.

ulla sagde ...

Ham Claus er da en guttermand!

Anonym sagde ...

Jeg vil være så lykkelig hvis jeg vinder, især fordi vi står overfor en flytning og mange af mine hæklebøger er blevet pakket ned, alt alt for tidligt!!!
Jeg krydser fingre, tæer og flyttekasser!
Kram Helle, helle @ noerremark . dk

Hanne sagde ...

Den ville jeg elske at vinde
KH Hanne

Hege sagde ...

Å hvor jeg ville vært lykkelig om jeg vant denne. Jeg melder meg på med alt jeg har og krysser fingrene for at det denne gangen blir meg :-)

Fru Mulle sagde ...

Mig mig mig! Jeg vil SÅ gerne have den bog!

Fie sagde ...

Puha, vil vildt gerne vinde, selvom det jo så betyder at jeg i så fald må igang med at lære at hækle:-)

Anne sagde ...

Uhhh altså, den vil jeg gerne vinde :) Kunne være så sjov at begive sig i kast med.

Kh

Tine sagde ...

Hvor lyder det spændende med en dukkebog!
Men denne med de hæklede dyr, vil jeg også supermultimegasplitterformidabelt gerne vinde :-)
kh Tine

Sofie og Mor sagde ...

Hvor er det en fin bog. Håber jeg bliver den heldige, er så vild med de små hæklet dyr.
Kryser finger.
/Mette

Anonym sagde ...

ih hvor bliver det spændende med den dukkebog.
sikke en sød elefant du har hæklet.
Bogen ser skøn ud så jeg vil gerne
være med.
Hilsen Agnes

Merete sagde ...

øj... sådan en vil jeg gerne vinde!!
Merete

Camsen sagde ...

Hvor er han dog sød, ham Claus. Bogen er nærmest skrevet til mig, og jeg vil så gerne have nallerne i den. Krydser fingre, negle og knæ,

<3 Camilla

Ditte sagde ...

Hermed en kommentar, og dermed mulighed for at vinde, hvor herligt!

Anna Banana Butterhair sagde ...

Jeg bliver da lige nødt til at prøve at få fingrene i den bog! Det er vist på tide at jeg prøver at hækle noget tredimensionelt :)

Katharina Stendys sagde ...

Nøj hvor er han da gavmild ham Claus, og jeg håber jeg med min kommentar her, får en chance for, at nyde godt af den gavmildhed!

Bogen skriger bare til en når man ser den, med alle de skønne farver og dyr! Er faldet over den nogle gange nu, og håber sådan jeg kan vinde den!

Sigyn sagde ...

Så fin bok!! Gøy med giveaway!!

Lotte sagde ...

Den bog har stået øverst på min ønskeliste, siden første gang jeg så den, ih hvor vil jeg gerne vinde!

jannelea sagde ...

Denne ser da supersød ud!

Vibeke sagde ...

Hvor er han bare sød, ham Claus :-) Jeg er nybegynder ud i strikke kunsten men søger efter noget mere indviklet end det jeg pt kan. Jeg ville elske at have sådan en bog. Jeg krydser fingre

Pia Dybdal sagde ...

Jeg vil meget gerne deltage :-) Tænkte på at jeg skulle have fat i den bog, da jeg så elefanten.
Og nu kan man så vinde den :-)

Maja sagde ...

den vil jeg da yderst gerne vinde

Gaia Cunin sagde ...

HEP jeg er med!!!

Stine sagde ...

Sejt at kunne hækle dyr til sine børn - gad jeg da godt at lære :o)

Mia fra Makværket sagde ...

En navne-søster-bog! Den må jeg prøve at vinde, for kan godt lide at hækle - især når det er overskuelige projekter!!

Kh. Mia

grønn sagde ...

Ser ut som ei flott bok. Jeg vil være med!

Jemima sagde ...

Jeg blir gjerne med:-)

Mormorstrik sagde ...

Den vil jeg mægtig gerne vinde. Der er selvfølgelig rigtig mange om budet, så jeg krydser fingre og tæer.

Sus Kahl sagde ...

Waow
Jeg vil gerne vinde den bog.
Glæder mig til dukkebogen udkommer.
Sus

TanteTit sagde ...

Nøj, dén vil jeg gerne vinde!!!
Kh Tina

Katrine sagde ...

Herligt - den bog kunne jeg godt bruge :)

Kh Katrine

Ida&Livasmor sagde ...

Ihh sikke et fint besøg. Og sådan en bog ville jeg mægtig gerne vinde. Så jeg krydser fingre :)

Karina sagde ...

Den er så fin den bog. Den er lige noget for en hæklemus som mig, så jeg håber at jeg er den heldige.
Kh Karina

Anonym sagde ...

Dette ville jo være en oplagt mulighed for at lære at hækle - krydser fingre for at jeg er den heldige! Tusind tak for en inspirerende blog :)
Mvh Helene
Superhelene@ofir.dk

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Små, overskuelige, søde, fine hækleprojekter, det er vist lige hvad jeg kan klare :)

Fru Forstad sagde ...

os mig os mig, jeg vil da totalt gerne vinde sådan en

Heebaz sagde ...

Jeg har hæklet meget andet, men jeg vil elske også at prøve kræfter med dyr :-) Håber jeg er en af de heldige.

Lise sagde ...

ih den ønsker jeg mig sådan - håbe håbe :0)

jette sagde ...

Den bog vil jeg rigtig gerne vinde:-) Er lidt pjattet med at hækle pt.

Anonym sagde ...

Åh jeg vil så gerne ....... og så kunne biblioteket få sin tilbage :)
karen_meldgaard@sol.dk

Fruens univers sagde ...

Ihh - lige en bog til mig - håber jeg er heldig. Glæder mig også til din dukkebog :-)

Annette i Barcelona sagde ...

...så kan jeg hækle tøjdyr til min niece og nevø (og mig selv) for jeg håber da bestemt at et af disse eksemplare sendes til Barcelona ;-)

Dorte sagde ...

Hej Wenche.
Her må jeg da være med.

Dorte :0)

Anonym sagde ...

Nej hvor kunne det være skønt.. lige hvad jeg kunne bruge til at kaste mig ud i det projekt.
-og du har den mest fantastiske blog som jeg nyder at læse
//Lisa
Lisalaerer@hotmail.com

Kathrine sagde ...

Er netop i gang med at hækle en elefant og har fået blod på tanden til at hækle mere. Vil VIRKELIG gerne vinde den bog :-)

pif paf puf sagde ...

Jeg har set den bog flere steder men har endnu ikke fået købt den så jeg vil SÅ gerne vinde den!!! Så kan jeg få hæklet en zoo og bondegård til min datter. ;-)

Quie sagde ...

Ihh altså det var da et rigtig godt indput i en ellers grå og trist dag - den bog vil jeg mægtig gerne vinde :-)

Onkel Anne sagde ...

ÅRH HVAD! Du er da mega heldig at have haft besøg af Claus! Jeg fik sidste år de skønneste valmuefrø af ham, og siden har han været mig blomsterhelt!
Jeg vil elske at vinde. Tak fordi du deler!

Lone sagde ...

Den bog havde jeg allerede tænkt mig, at jeg skulle ha' købt. Jeg er klart med ;o)

SiriR sagde ...

Så fantastisk! Jeg vil gerne deltage:)

Malene sagde ...

Den bog ville jeg knuselske!

Marianne LW sagde ...

Kære Wenche, fantastisk ide - kan kun håbe at vinde og komme igang med hæklenålen.
Kommer din dukkebog snart - glæder mig sådan til at se den?
Skønt at du altid deler med os!

Vicki sagde ...

Den kunne være så fantastisk at bruge sine aftener på når ungerne er puttet - håber jeg bliver en af de heldige.

Elfepigen sagde ...

Jeg kan ikke lade være med at stille mig i den lange kø og håbe på det bedste;)

Knus og kram herfra

Xo Ein Ding sagde ...

Hvor herligt... Jeg vil meget gerne deltage i lodtrækningen :)

Anonym sagde ...

Jeg vil også gerne være med.
Hilsen Birte

Nanna sagde ...

Jeg tror mine unger ville bleve begejstret, hvis bogen fandt vej til os.

KGaardsted sagde ...

Eej, jeg vil også gerne være med! :)

Vil SÅ gerne have fingrene i den fantastiske bog!

krAm sagde ...

Ih, hvor spændende. Jeg lægger et lod i hatten, og håber det bedste. Håber også, at din bog snart kommer på gaden:-)

Keramikeren sagde ...

Kender en her i huset der ville blive ret glad, datter Anna på 15 som er så god til at hækle. Så jeg krydser også det hele og håber.......

Linda sagde ...

sådan et tilbud siger man ikke nej til! Håber din bog snart er på trapperne, for sådan en dukke skal min småskrukke 13-årige da lave til sig selv...

FruSund sagde ...

Uf! Den bog ville jeg sørme godt have fingrene i!

[hadla] sagde ...

Jaaaaa fantastiskt!! Jeg er med, hvad skal man ellers finde på når man i 4 uger blot skal vente på en baby??? :)

AbluMoo sagde ...

En sånn bok kunne jeg godt tenke meg å vinne. Hoho, bare tanken gjør meg glad, merker jeg. :)

Glad onsdag!

Maria Krumbæk sagde ...

Uhh det lyder godt nok spændende med en dukkebog :)Det vil jeg høre mere om. Synes dine dukker er så fine.

Men i mellemtiden ville jeg da elske at eje den hæklebog!

Camilla B. Kirkegaard sagde ...

Den bog står også på min ønskeseddel, så jeg vil også rigtig gerne være med!

meandmyhome sagde ...

Jag vill vara med :)
Härlig blogg du har! Första gången jag är här.. men inte sista :)

Ida Victoria sagde ...

Jeg har veldig lyst til å prøve meg på å hekle dyr, så jeg blir gjerne med i trekningen! :)

Fríða sagde ...

nöj, for en deltagelse! mon jeg har en chance når der er så mange? fölger din blog med stor glæde og kommer at kigge efter din bog når den udkommer.
kh.fra Island
Frida

Albertes Roses mor sagde ...

Den ser så god og spændende ud - jeg vil meget gerne være med! Hilsen Hanne

Henriette sagde ...

Det er lige en bog jeg gerne vil have - så skal der hækles de sødeste små dyr ♥♥♥

Anonym sagde ...

Sikke en skøn bog! jeg vil meget gerne være med
Linchenb @ hotmail . com

mette b sagde ...

Uha, ham gad jeg godt have til te og havevandring en dag... en bog fra min hånd er dog nok at skyde for højt :)
Men den dejlige hæklebog vil jeg da virkelig gerne have mine fingre og hæklenåle i, så her er et lod!
God dag!

Heidi sagde ...

sign me up please.....fingers crossed!

Maria sagde ...

Hvor er det flot af ham! Jeg har lige lært at hækle og har allerede hæklet en lille kanin og en drage... Det kunne være fedt med noget mere inspiration :-)
Glæder mug til din dukkebog bliver en realitet!

WilleBus sagde ...

Jag vill också gärna vara med och tävla om den fina boken. Jag håller tummarna för att ett ex får flytta till Sverige ;)/ Jennie

Christiane sagde ...

Super idé, den er jeg med på. Fantastisk blog, har følgt med et styk tid, og er imponeret over kreativiteten og de fantastiske dukker. Jeg er gudmor til et Steiner barn der elsker sin dukke.
Håber jeg er heldig, tror at en hæklet elefant også ville falde i god jord.

Hanne M sagde ...

Sådan en bog vil jeg viiildt gerne vinde!
mvh
HanneM

Lea sagde ...

Nej hvor er bogen og ikke mindst elefanten dog fin! Vil meget gerne vinde den!

Garn Moster sagde ...

Tænk om man kunne være heldig , skøn bog og hvor ville mit lille barnebarn elske de fine små dyr :-)

Michael sagde ...

Hej

Den fine hæklebog er på min ønskeliste.
Så jeg vil gerne deltage i give awayen.

Hellemalene@live.dk

Laura sagde ...

Den ville pryde min samling den bog.
Håber du får et godt samarbejde med Hr. Dalby.

Kh Laura

Bilgaardkreative sagde ...

Hej :)
Vil virkelig gerne være med i opløbet op at vinde en så dejlig bog. Krydser fingre for at jeg kan være så heldig.

Hilsen Camilla (http://bilgaardkreative.blogspot.com/ )

camilla_bilgaard@hotmail.com

Æblekinder sagde ...

UHH fin give away!
Den bog ville jeg rigtig gerne vinde!
KH Heidi

Camilla sagde ...

hvilken herlig gave.

jytte Bøgedal sagde ...

en bog jeg rigtig gerne vil vinde - fuld af god inspiration:)

Sandermusen sagde ...

Det er da en lækker gave. Jeg xxx for at jeg er den heldige :o)

Christina Skarø sagde ...

Jeg skal da være med... selvfølgelig.. den bog vil jeg vildt gerne eje... nu er jeg jo snart mester i hæklekunsten!

janne sagde ...

Det var da en dejlig ting at få lov at dele ud. Den vil jeg da meget gerne eje

Anonym sagde ...

Uh - der må da rigtig gerne lande et eksemplar hos mig. Har lige kigget efter den på biblioteket, men der er den vist endnu ikke nået frem til.
Hav en rar aften. :-)
Lone

Emma-Bjørk sagde ...

uh jeg vil også rigtig gerne deltage :) Og tillykke med du skal udgive en bog - sejt :)

Anonym sagde ...

Super fin bog, men heldige dig der har haft hyggeligt besøg.

Malene sagde ...

For en rookie-hækler som mig er der noget at stræbe efter med sådan en bog, så jeg vil gerne være med :)

Frk. Høiriis sagde ...

Jep det er så mig, der bør være den heldige her... Mangler helt sikkert nye idéer til hæklede dyr, så lille bog - kom til mig :)

Synes altså det er lidt sejt at du skal udgive en bog, eller rettere, temmelig blæret :) Det bliver da helt sikkert en af slagsen jeg gerne vil have stående på min reol :)

Knus Jeanette aka. Frk. Høiriis

Mama-T sagde ...

Jeg vil gerne være med, for jeg har ikke rigtigt givet mig i kast med at hækle dyr endnu. Og sådan en bog er jo oplagt så :)
Kram T

Mille sagde ...

åhh sikke en dejlig bog! Den vil jeg rigtig gerne vinde, den passer lige til mig, der ikke kan strikke, men som elsker at hækle, men som, pga gigt, kun kan hækle små projekter der ikke bliver for tunge. Krydser fingre og tæer og håber jeg bliver en af de heldige :-)

Julie sagde ...

Nej, hvor ser din bog fin ud!!... elsker bare strikkede/hæklede dyr! Den vil jeg meget gerne vinde:)

Dorthe sagde ...

Jeg vil gerne være med!
Har været tæt på at bestille bogen flere gange, så jeg krydser mine fingre:-)

Helle : sagde ...

Jeg vil da også utrolig gerne være med til at se om jeg kan være den heldig vinder af denne skønne bog.

Spændende med din egen bog om de utrolig skønne dukker.

Hurlumhej sagde ...

sådan en fin bog vil jeg da gerne vinde... :-)

Lisbeth sagde ...

Åhh, ja tak!

Susan sagde ...

Ih altså, den bog vil jeg simpelthen så gerne vinde.

Anja - Mosskov Design sagde ...

Jeg prøver lige om jeg skulle være så heldig at vinde den skønne bog!

katrine sagde ...

nøj... sådan en fin bog vil jeg virkelig gerne vinde, så jeg vil meget gerne deltage.

Hanne Funch/Fruscrap sagde ...

Bare det bliver mig der vinder en af bøgerne.

Berits Blog sagde ...

Den må jeg da vinde - jeg skal jo prøve at hækle dyr....

zpitzen sagde ...

Jeg er også med.. :-)

Anita sagde ...

Den skynder jeg mig at hoppe med på - og krydser alt, hvad krydses kan:-)
Kh Anita

trinepine sagde ...

Å så flotte bøker.
Jeg vil gjerne være med.

Lene sagde ...

årh hvor ville jeg gerne eje den herlige bog. måske jeg kunne være heldig. Knus fra Lene

Anonym sagde ...

tænk om man vandt... selvfølgelig skal jeg da være med i sådan en dejlig "give-away". Tak for god underholdning og super ideer. Maiken

tantekrea sagde ...

Sikke en skøn give away - den ville jeg elske at vinde.
Jeg nyder din blog og tjekker den daglig sammen med Karen Klarbæks ;-)

kh
May-britt

MALH sagde ...

Hej :) Jeg er ny her på din blog, men synes du laver nogle virkelig fine og flotte dukker :)
.. En ting er sikkert, jeg bliver hængende og følger med herinde :)

Bedste hilsner Marie-Louise

Basse Bufas sagde ...

uha der er godt nok mange, som gerne vil vinde. Men jeg prøver lykken.
Tina:-)

Line sagde ...

Efter en lang og hård dag kommer man hjem og ser sådan en fantastisk Give Away.. Kunne man dog være så heldig.. krydser fingre alt hvad jeg kan.. :)

Rikke sagde ...

Hejsa :)

Jeg vil ihvertfald gerne vinde sådan en fin bog :)

/Rikke

www.rumserik.blogspot.com

sonja sagde ...

vil gerne være med på denne skønne bog:)

Anonym sagde ...

Den vil jeg gerne vinde, Er nybegynder i hækling og "blogkigger", synes der er mange fine blogs og nyder også din og dit kreagen.
Tina Olsen

Mette Kathrine sagde ...

Oh yes - jeg deltager gerne :D

KH Mette

Mille sagde ...

Nu har jeg lige lært mig selv at hækle ved hjælp af dine fantastiske DIY- tak;)
Så det ville være helt fantastisk med en bog fuld af hæklede dyr:)

Ann sagde ...

Sidder netop med hæklenålen i hånden og min mor ved min side som lærer mig at hækle. Så det ville være fabeltasktisk at vinde sådan en fin bog så jeg kan kaste mig ud i nye eventyr når jeg har "grund"hæklingen på plads.
Tak for skøn iderig blog.
Ann

mosebo sagde ...

Jeg vil så gerne hækle nogle af de dyr til min lille datter.

Anonym sagde ...

Jeg vil meget gerne være med. Har prøvet at få fat i bogen på biblioteket men de havde den ikke. Ville så gerne hækle nogle dyr til en uro, til min lille nevø der snart kommer til verden. Tak for en rigtig god blog. Missleaz@hotmail.com

Øglemor sagde ...

Aaarjj, en fin bog. Og hvor er elefanten dog fantastisk. Jeg vil såååå gerne vinde, så jeg kan komme i gang med at hækle noget andet end tæpper. Er sikker på, at Øglen vil sætte væsentlig større pris på søde dyr :-)

Gårdejerinden sagde ...

For en hækle novice som mig, ville det da være fantastisk at vinde denne bog :0)
Jeg krydser fingre..

Christina sagde ...

Jeg har lige i dag tænkt at jeg MÅ have den bog, så det vil da være helt perfekt at vinde én! Jubii. Håber det bliver mig :)
Så jeg kan hækle til den lille spire i maven.

Anonym sagde ...

Jeg vil meget gerne være med.
Min søns lærer skal snart være far for første gang og jeg tænkte netop, at en elefant som den du har hæklet, vil være en sød lille barselsgave til den lille nye baby.
Håber på held :-)
Hav en dejlig dag.
Vh Lisa

Sandie sagde ...

Ja tak, ja tak og ja tak! :)
Har stået med den skønne bog i hænderne i dag, købte den ikke, men kan stadig mærke dens aftryk i mine hænder og savnet i resten af kroppen ;)

Anonym sagde ...

Jada den vil jeg gerne vinde;)
sikke en lækkert give away
Mh Stephanie
stephanie.wulf@gmail.com

Barbara sagde ...

Jeg vil RIGTIG gerne være med i lodtrækningen!

Naninja sagde ...

Jeg vil også værer med :0)

En dukke bog undervejs, det lyder dejligt endnu en ting til ønskelisten.
Vh Naninja

Carina sagde ...

Åh er helt vild med hæklede dyr :)
Krydser fingre for at en af bøgerne når min postkasse.

Venlig Hilsen

Carina V

Anonym sagde ...

Åhhh du kan tro det kribler i mine fingre.. Jeg er lige blevet færdig med en fin babushka og sad igår og ville reservere bogen på biblioteket men de havde den slet ikke så jeg vil rigtig gerne være med i lodtrækningen.

Mvh. Maria
cmv@youmail.dk

Marianne sagde ...

Uha han er flink ham Claus :)
Deltager Rigtig gerne og håber :)
kh♥

Joan's Paradis sagde ...

Sikke da en herlig gave af Claus.... jeg vil da også gerne deltage i lodtrækningen....

Darling L sagde ...

Hvor er det bare spændende med din bog, Wenche!

Og denne hæklebog vil jeg gerne have fingrene i, de er så søde de små dyr :-)

Therese sagde ...

Mig, mig, mig.... ;o) Selvom man vist skal være ualmindelig heldig for at vinde her ;o)

Lea G. sagde ...

Åhhh, hvor er der mange der har kommenteret! Alligevel tager jeg chancen, for jeg ville bare SÅ gerne få fingre i den bog!!

Julia sagde ...

Vild fed giveaway :-) den vil jeg da helt vildt gerne vinde.
Og tusind tak for en skøn skøn blog :-)
Vh Julia

Fluesvampen/Lærke sagde ...

Det lyder som et skønt tilbud, jeg tager også chancen - nogle skal jo vinde ;-)

Billy Hankat sagde ...

Nøj, hvor er han bare rar! Jeg vil så gerne være med i lodtrækningen - den bog står jo netop på min ønskeseddel, men der er frygtelig lang tid til min fødselsdag.....Krydser fingre og tæer....
Knus K

Clara Gry sagde ...

Åh, jeg vil også rigtig gerne være med! Elsker at følge dig her - så skønt, så skønt!

Jeg sagde ...

Ihhh, hvor dejligt! Hvor er vi dog heldige ;-)

Knus B

indie sagde ...

Jeg vil gjerne være med i trekningen, kunne gjerne tenke meg å lære å hekle slike smådyr. :)

Maja sagde ...

uuuhhh vil super gerne være med ☺

«Ældste ‹Ældre   1 – 200 af 320   Nyere› Nyeste»