lørdag den 26. februar 2011

ForårsRengøring

Jeg kan mærke at det er ved at være tid....tid til at jage alle nullermænd ud af hytten!

Solens klare stråler afslører ALT...

Så jeg har skaffet forsyninger så jeg er klar til KAMP ;-)


Nye friske opvaskebørster fra Notredame..10 klare farver at vælge imellem, den var svær.


Spit nye gummihandsker med super pasform, kla til langvarig udsættelse for vand og snavs!


Lidt nye tøjklemmer, nu skal vasketøjet ud og luftes og tørres, YES!


Svampe fra Tiger dem kan jeg slet ikke undvære til gryderne og badekarret super effektive.


Og så lige et nyt KamelKys til de gaaamle afløb her i huset, det gamle var der blevet fløjet så meget på og spillet så meget hockey med at sugekoppen var revnet ;-)

Er du klar til kamp??

KH

8 kommentarer:

June sagde ...

Jeg er helt klar hvad angår redskaberne - det er mere lysten der mangler ;-)

Men pudses vinduer skal der! Hold nu op, hvor ser de ud her ovenpå vinteren.

Men istedet surfer jeg altså blogs indtil videre *G*

Kisser Laptern sagde ...

Flot kampudstyr!

Lene sagde ...

Jeg er ening med Kisser - flot kampudstyr. Må indrømme at jeg nu ikke gider gøre rent, før jeg har et lige så herligt rengørings-udstyr. Undskyldninger er der jo nok af..hi hi...

Heidi sagde ...

You just made housework BEAUTIFUL Momma!

By MARIANNE sagde ...

Jamen så er du jo klar til kamp. Godførnøjelse.
Klem MARIANNE

Karina sagde ...

Dejlige rengøringsforårsfarver :)

Finurligheden sagde ...

Skønne farver!
Jeg havde faktisk helt glemt, at man godt kan hade foråret en lillebitte smule, når de rædselsfulde solstråler kigger ind og fanger hvert et støvfnug;-)

Losarinas mor sagde ...

Sådan !!
:-)