tirsdag den 1. februar 2011

Drømmerier



Drømme er som bekendt ganske gratis.

Men at realisere drømme er ikke altid gratis, nogengange betales i knofedt, blod og tårer, men heller ikke det er altid nok.

Jeg har rigtig mange drømme, mange skal forblive drømme, men der er nu en jeg gerne vil opleve i real life:-)

Knofedt har jeg.

Gåpåmod har jeg.

Og viljen fejler heller ikke noget.

Så er det bare jeg liiige mangler en rig onkel, en modig invester eller....



                                      
                                       En sprit ny Coin Box og rigtig meget tålmodighed!!!



Tålmodighed er ikke min stærke side, ridder hellere i dag og sadler i morgen når der er noget jeg virkelig brænder for.

                                                         Men ok nu er jeg da startet!

Har du drømme der kræver en Coin Box ?

Den fine mælkekartons Coin Box har jeg fået lige HER  hvis du vil være med ;-))

Nyd Dagen

KH

4 kommentarer:

Katharina sagde ...

Ej hvor er den fin. Og det et jo også en oplagt dåbsgave tænker jeg. Tak for link. Og held og lykke med opsparingen.
- Katharina

Conny's Cottage sagde ...

Hello,

very lovly


greatings send you Conny

ingunn sagde ...

Hei!
For en fantastisk blogg! Dukkene dine er jo helt nydelige!
Har lenge prøvd å finne bøker som beskriver hvordan man lager Waldorfdukker, men uten hell -kanskje du vet hvor jeg kan finne det?

ingunn

tusindfyd sagde ...

Kære Ingunn :-)

Jeg skriver netop på en bog der udkommer til efteråret men inden da kan du finde bøger på engelsk, tysk og japansk? Send mig en mail så skal jeg prøve at hjælpe dig ;-)

KH