torsdag den 10. februar 2011

Det Er Detaljen

Det er jo som bekendt detaljerne der tæller ikke??

Min nye kjole er et mesterværk i detalje, kjolen er skabt af søde RAPPEDIKKE en bestilt fødselsdagsgave til mig selv ;-)



Den smukke blomsterapplikation i Libertystof passer til kantebåndet på ærmerne og nederst på kjolen samt til indsiden i halsudskæringen, små detaljer der bare gør det hele ekstra lækkert.

Yvonneærmerne er fint tilskåret og ikke for flagrende, dem kan man arbejde med :-)


Og så må jeg sige at der bare ikke er noget som en kjole, syet efter egne mål så den bare sidder som smurt på , ingen folder, ingen stramme steder her !


Tjaa altså når den ikke lige hænger til tørre så hænger den på mig ;-))

Jeg Knus elsker den Christina!

Nyd Dagen

KH

8 kommentarer:

Billy Hankat sagde ...

Den er også bare afsindig lækker! Jeg ønsker mig også sådan een:-) Knus K

Fies notiser sagde ...

Enig med Billy :-)

morslille sagde ...

Den ser lækker ud, men mon ikke også vi får den at se på???

Hilsen Charlotte

Losarinas mor sagde ...

Den er også så smuk !!

Christina Skarø sagde ...

Vi vil se den på :-) Jeg er bare glad for, at du kan bruge den.. det betyder alverden... Kram fra C

Bettina Holst sagde ...

Ja for søren, den skal da ses på.......... :-)

unikarina sagde ...

En lækker gave, som du har givet dig selv...

Tina sagde ...

hihi...jeg skulle også til at skrive "Vi vil se den på!"
SÅ fin. Kan godt forstå, du er flyttet ind i den:)
Kh. Tina