tirsdag den 15. februar 2011

Billy Hankat


Min lille Vesterbro tur til Bob Noon i går var i selskab med Kristine..der slet IKKE nåede at fortælle at hun allerede har åbnet sin blog!!



                                                     Det bliver godt med Kristine i Blogland!!

                                        Kristine har nemlig en toplækker smag, og så er hun SØD :-)


                            På Billy Hankat kan i også finde et par top lækre absolut kaloriefri Muffins!

Jeg tager familien på nakken og drager et par dage på vinterferie, imens kan i jo hilse på kære Kristine ;-)

                                                                             KH

4 kommentarer:

Kiiromi sagde ...

Tack för tipset!

/Mia :)

Heidi sagde ...

Beautiful light....

søslerier sagde ...

Pas på dig selv Wenche - sådan en familie kan godt tynge ;)

Hyggelig side du byder velkommen - har lige tittet forbi!

Nyd vinterens gensyn, jeg er selv helt kampklar med nye uldne investeringer - yay ;) (jævnfør: mit dags indlæg!)

Lena sagde ...

Sådan en lysekrone har jeg sørme også hængende...:o))) Tak for tippet, - og rigtig god (sne)ferie!