tirsdag den 18. januar 2011

Til Min Datter

Karina med Viggehønens BLOG  havde via bloggen set at min datter er super snibler!!
At hun ELSKER at klippe, folde og lime i smukt papir :-)

Såå kærligt indpakket modtog jeg dette sæt Kirigami bolde fra hende ;-)

Tusind Tak!



Sættet er fra DJECO og indeholder en virkelig grundig og pædagogisk instruktionnsbog samt en masse skønt papir med fortrykt skabelon ;-)


Lige dette sæt kendte vi ikke MEN Djecos små syslemapper er faktisk en af mine favoritter når børnene skal have gaver. Til jul fik min søn derfor deres papirsflyvere og min 7 årrige datter deres NipNapper sæt og det vakte stor glæde hos dem begge :-) De laver virkelig mange forskellige skønne sæt med hobby ting til børn!

Jeg fandt deres hjemme side lige HER og hold op den er fin :-)

Nyd Dagen

KH

6 kommentarer:

Andregasellen sagde ...

Så flott gave!Jeg elsker de stjernene der, for en fantastisk blanding av vakkert papir.Det gjelder ha fingrene med seg skjønner jeg, dette er ingen ting for en som meg som har ti svære tommeltotter..

ReVinyl sagde ...

Så heldig din datter har vært! Hun er nok glad for at mamma blogger ;) Siw

Tili sagde ...

Hvor er det lækkert med sådan en overraskelse til idn datter! Vi har også en boks med massere af papir! Min datter på 5 år eeeeelsker det!
Dejligt med link!

ea-o sagde ...

Det er altså skægt. Jeg har lige posted et indlæg om selvsamme stjerner i dag. Nogle gange flyder kreativiteten åbenbart i samme baner. Hos os var det dog mig der sad og hyggede mig med at få dem samlet. Jeg elsker Djeco!!

Karina sagde ...

Kære Wenche.

Det var jo så lidt, det er kun dejligt hvis din datter får sniblet en fin stjerne. Djeco er fantastisk!

Kh
Karina

sannepkunst sagde ...

Nej hvor er de fine. Ved du hvor man kan købe dem? Har søgt og søgt og fundet en masse dejlige ting fra dem, bare ikke lige disse stjerner. Min datter vile også elske dem... ja og jeg også:)