tirsdag den 25. januar 2011

Testing Testing !


Sidder og fifler med en at lave en hækleopskrift...kan afsløre at det bliver ovalt ;-)))

Der ligger formentlig en opskrift et eller andet sted derude i verden lige til at gå til, men så ville jeg jo gå glip af alt det sjove ikke??
Altså at tælle og tælle og trevle op og lave om igen og igen...



Med sløjhed i familien passer det dog meget godt til hvad jeg kan overkomme i disse dage, større projekter er no go lige nu ;-))

Hvis testen kan godkendes får i selvfølgelig resultat at se ;-))

Nyd Dagen

KH

12 kommentarer:

Mette sagde ...

Det ser spændende ud:-)
KH

Zacho sagde ...

Sikke fine påskeæg det bliver og en fantastisk god ide!!! For jeg har da gættet rigtig denne gang, har jeg ikke??? :-)
God aften til dig Wenche. KH Hanne

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Jeg tænker også at det er påskeæg i skønne forårs farver, herligt

stine:)

Louise sagde ...

Det vil jeg også gætte på - eller måske æggebæger?

tusindfyd sagde ...

Hæ hæ tak for den gode ide..NEJ det er ikke påskeæg.

Men testen bestod sååå i får mere at se i morgen ;-))

KH

PUK sagde ...

Det bliver spændende!

By MARIANNE sagde ...

Så æggevarmere? ik?
Klem MARIANNE

tusindfyd sagde ...

Neeeeeej ;-)))) Glem alt om æg!!!
Lad det nu ikke holde jer vågen hele natten ;-))

KH

Billy Hankat sagde ...

Ih, hvor er det spændende! Her er også sløjhed, men skulle vi ikke aftale, at når alle er friske igen, er det kaffetid? Knus Kristine

Tili sagde ...

Hmm, troede også det var til æggehætter - måske babuskadukker!

Quiltepigen sagde ...

Det ser da spændende ud.God bedring.

Heidi sagde ...

Just where does all your creative mojo come from Momma!!!