torsdag den 27. januar 2011

Snik, Snak Og Strik


I går havde jeg besøg af de to dejlige kvinder KRITTEWITT og APFELSTRUDEL, jeg kommer vist til at klade dem Witt og Strudel for de hedder begge to Anne...

Vi havde sat hinanden stævne til "strikkeskole" og råhygge ;-)

Og det bliver IKKE sidste gang!



Selv fik jeg strikket på en ny halsedisse/poncho ( har endnu ikke helt besluttet mig..), havde egenltlig opgivet at lave den i år fordi jeg troede foråret var lige om hjørnet, men pokker det er koldt igen sååå jeg kan vist sagtens nå at få glæde af den endnu!

Garnet KJÆRULD har jeg faktsik haft liggende lææænge ,har det nemlig med at forelske mig i garn og købe det længe inden jeg ved hvad jeg skal med det...Kender du det??

Kjærulden er super blød og lækker, økologisk og naturfarvet i den skønneste nærmest creme/sorbet og så bliver det dejlig "vamset" her strikket i en dobbeltperlestrik på pind 6 ;-)

Du kan "snuse" til Kjærulden lige HER, åh nej nu så jeg lige den findes i Lilla også... ;-)))

Nyd Dagen

KH

6 kommentarer:

Camilla sagde ...

Hvor ser den fin ud! Ikke noget under at du bliver forelsket i den farve! Jeg må vist lige tjekke den lidt nærmere ud...

Anne sagde ...

Det er da også ret hyggeligt at blive kaldt Strudel! Det kan jeg med sikkerhed sige, at jeg aldrig er blevet kaldt før;) Tak for sidst - glæder mig til næste gang, og nu har jeg også lige fået købt en ordentlig stak garn:)

Lene sagde ...

Det er nogle vildt flotte ting du laver og meget fint lavet. Jeg kan desværre kun strikke/hækle karklude så jeg er lidt misundelig.

ohhhappy sagde ...

Den poncho er fin! Er lige ved at strikke en der ligner... "Strikkemøder" er så hyggelige :)!

bekkibjarnoll sagde ...

Nydelig garn!
Gleder meg til å se den ferdige ponchoen :)
Ha en strålende dag!

Margit Rosenaa sagde ...

det ser rigtig dejligt ud! GLÆDER MIG TIL AT SE HVVAD DU VÆLGER