søndag den 9. januar 2011

RobotBaby

Nu vi lige er midt i babystormen vil jeg da lige vise jer vores nye "baby" :-)

Eller rettere min søns...



En babyrobot af blik og metal, der cykler afsted på sin trehjulede cykel når han bliver trukket op.


Det lille planetsystem på bagsædet indeholder en klokke ,som ringer med den kæreste og lidt hektiske lyd.


Robotten er en gave fra MOSTER, børnenes nr. 1,søde , bløde og dejlige moster :-)


Robotmor, fik han af mig til hans 6 års fødselsdag sååå nu nærmer vi os da en samling.


Jeg har en svaghed for legetøj som disse, der er bare noget barndom og nostalgi i det og så synes jeg  at det er rigtig fedt legetøj især til drenge, min søn har også en tudse der kan hoppe og som pt. dagligt udsættes for alverden trylleformularer...han har sin Harry Potter periode lige nu.. ;-))

Begge robotter er fra en af mine yndlingsbutikker nemlig AKIMBO i Hyskenstræde,de har heldigvis også en lille blogshop og så kan man altid ringe til dem hvis man ikke lige fandt hvad man søgte.

OG lige info til et par stykker på gårsdagens indlæg, så hedder de små engle Sunny Angels og de fås også hos Akimbo, og rigtig mange andre steder blot søg og du skal finde!

Nyd Dagen

KH

3 kommentarer:

Mia sagde ...

Kære Wenche
Ja, det var da noget af en dag i går, også for mig, jeg blev nemlig moster til en lille pige, næsten samtidig, som Frederik og Mary fik deres guldklumper. Desværre begyndte min søster efterfølgende at bløde, men heldigvis fik de dygtige læger styr på det...Jeg nåede da lige at blive godt og grundig bange...i dag skal jeg ud at besøge dem (især min søster)men da også deres lille prinsesse, uuh hvor jeg glæder mig.
Ha en dejlig søndag
Håber snart på endnu et blogtræf...
KH Mia

Heidi sagde ...

I love them too and one Christmas I bought our middle son a couple of them and he hated them so Merry Christmas to me!! Kids sometimes...

Krudtuglens mor sagde ...

Robotter er skønne. Her er endnu en, som jeg faldt over og tænkte på dig;

http://www.etsy.com/listing/56137151/vote-commputism-viva-la-robolution-a3?ref=sr_list_34&ga_search_query=A3+poster+&ga_search_type=handmade&ga_page=3&order=&includes%5B0%5D=tags&includes%5B1%5D=title&filter%5B0%5D=handmade