lørdag den 15. januar 2011

Retrostof Til Salg


Ja jeg sagde jo jeg skulle have sorteret ud i stofferne herhjemme...

Der er nu blevet til noget mere end et par stof pakker ;-)))



Jeg har grublet som en gal over hvordan jeg nu bedst gør det her!


Keep It Simpel blev mottoet ;-)))


Jeg har altså retrosengetøj i alle farver og mønstre og i alt for mange mulige og umulige mål..

Det jeg kan tilbyde jer er 100 stof gram for 30 kr, svt. ca 58 cm i fuld bredde( 135 cm).

Et gennemsnitligt dynebetræk vejer 700 gram.

Jeg kan klippe FRIT fra bunkerne ( altså ingen specifikke ønsker desværre) i enten SMÅ, MELLEM eller STØRRE stykker og hvad er så småt og større??? Ja SMÅ er vel til at betrække knapper og patchwork
MELLEM til lappe tæpper og STØRRE kan ca bruges til armer og lommer på tøj såddan ca.


Bunken her er såddan ca. mellem og vejer 300 gram
:-)


Af nye stoffer har jeg fundet lidt stykker i forskellige støresler og "pakket" dem i farver, super til patchwork og mindre syprojekter ;-)

Prisen her er 20 kr pr 100 gram OG jeg har rundet ned på alle bunker ;-))


Lilla bunke  396 gram  SOLGT


Rød bunke 1125 gram SOLGT


Grøn bunke  517 gram SOLGT


Blå bunke  688 gram  SOLGT


Lys Bunke 957 gram 190 kr.

Kære Damer hvis i finder noget i ønsker jer her så send mig en mail på

dukkemagersken@yahoo.dk

Skriv ex. x antal gram retro SMÅ, MELLEM, STØRRE

eller reststof LILLA, RØD, LYS osv

Dit navn og adresse

Jeg sørger for at der IKKE bliver snydt på vægten ,der vil uden tvivl blive lagt ekstra til ;-))), pakker det hele fint og får det sendt i din retning :-)

Det er selvfølgelig gamle stoffer og det varierer meget i kvaliteterne og slid men det kender i vist alt til.

For at forenkle det hele er der fast porto på 40 kr. på alle pakker ;-)

Håber det er til at forstå...jeg har virkelig tænkt over det ;-)))

KH

26 kommentarer:

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hej Tusindfryd.

Jeg har jo købt af dig før, og har været yderst tilfreds, så jeg vil gerne ligge billet ind på 500 gr større retrostykker:)

Stine Hoelgaard Johansen
Rosenørns Allé 27A, 2. th
1970 Frederiksberg C

Clara Gry sagde ...

Åh, så meget dejligt stof... Jeg har sendt en mail til dig - vil rigtig gerne købe stof af dig! :)

Kh. Clara Gry

Demselv sagde ...

Clara og jeg er lige gået i gang med mor og datter projekt som er sengetæppe til Claras "nye" værelse jeg sender fluks en ordre til dig :o)
Det er jo et super tilbud til os der endnu ikke er i besiddelse af retrostof :o)

Rigtig god lørdag
Kærlig hilsen
Jill

Alice M sagde ...

Jeg har fluks sendt en mail med ønske om køb af retro og rester ;)

Frk. Toft sagde ...

Hejsa Tusindfryd!

Jeg kunne også godt tænke mig en større købe af de retro stoffer! Tror de kan være godt til tørklæder til mig selv! :o)

Min mail er mie_toft@yahoo.dk

Så kan du skrive til mig og så sender jeg adresse osv + penge selvfølgelig

Knus Mie

En Kreativ Blog... sagde ...

Hejsa :)

Jeg er interesseret i grøn og lilla stof - retro og gerne vintage.

Min mail er tina-bay@hotmail.com

KH Tina

katrine sagde ...

Hej! Jeg vil rigtig gerne købe noget af dit retro stof, men jeg har også sendt dig en mail.

Mvh Katrine

Celina's verden sagde ...

Hej, Jeg er meget interesseret i at købe noget stof.. Jeg er interesseret i lilla, pink, orange farver, har du slet ik noget af det lilla som du har vist i den lilla punke det kunne jeg godt være interesseret i og noget retro stof også..
Glæder mig MEGET til at høre fra dig..
Min mail er cssmykker@gmail.com
Kh Camilla (http://celinas-verden.blogspot.com)

Linda Bang http://www.retro-couture.blogspot.com/ sagde ...

Hej jeg vil også rigtig gerne købe noget af dit stof. Jeg vil gerne have 700 gram blandede farver i SMÅ OG MELLEM. jeg sender dig lige en mail. Kh. Linda

Tamra sagde ...

Hej Tusindfryd. Sikken en masse dejlige stoffer. Sender dig en mail. Hilsen Tamra

Fru Forstad sagde ...

Ej så kommer man lige online lidt for sent til at ønskebunkerne kan fås.

Maja sagde ...

Nå ja, kan ikke helt forstå hvor pokker min kommentar fra tidligere i dag forsvandt hen. Jeg er sørme også interesseret i dine fine stoffer. Øhhhh siger bare, hvordan ordner vi betalingen??
Mellemstørrelse - 500 gram, tror jeg- griner, begrænsningens kunst er svær.

Mette sagde ...

Jeg har sendt dig en mail med en lille bestilling :)

MVH
Mette

Mette - Villa Landly sagde ...

Sikke dog en skøn ide, at dele glæderne med andre. Jeg har sendt dig en mail - for jeg vil gerne glæde min mor med et par lækkerier til alle de stille timer.

God søndag.

Mette

Alice M sagde ...

Nuuj de er fine, de stoffer jeg har modtaget! Så lækkert! Tusind tak! Pengene bliver fluks overført :)

Almas mormor sagde ...

Jeg vil da lige sige at jeg også er glad og tilfreds med de smukke stoffer, jeg har modtaget. Mange tak!
Mange hilsner
Anne

Wilhelmine sagde ...

Hei, jeg lurer på om du har mere retro stof til salgs? Mvh Wilhelmine, Norge

Maiken sagde ...

Hej. jeg er også interesseret, hvis du har mere retrostof? Vh Maiken

Mia-pigen sagde ...

Hej. Du har vel ikke noget graziela stof imellem der?:)

Anonym sagde ...

hej, er du stadig stof til salg? mvh nathasja nlpreus@ruc.dk

Maria sagde ...

Har du noget med elefanter da det er det helt store hit herhjemme...

Miniglæde sagde ...

Hej vil det være mukligt at få sammensat en lyseblå/lyserød pakke?

Mikamimama sagde ...

Hvis du har mere så 500 gram større lilla stof :)

Mikamimama sagde ...

Hov min mail er margrethe@recke.dk

Maria sagde ...

Halløj,
Tør man håbe på at du stadig har lidt stof til salg? Er på jagt efter gule og grønne stoffer, 500-700 gram?

Du må meget gerne skrive til
mimsen@gmail.com hvis du kan hjælpe

På forhånd tak!

Mvh Maria

Pernille Thrysøe sagde ...

Hvor meget har du tilbage????