torsdag den 6. januar 2011

OK


Jeg overgiver mig!!

Mit forårskriller ligger begravet og stærkt afkølet under 20 cm´s SNE !




Kong Vinter har vundet denne omgang...1-0 .
Jeg ruller uldtæppet ud og hækler videre og lader mine lår få varmen igen under tæppet efter en sej kamp gennem dyngerne her til morgen, en mor og to børn bevæbnet med paraplyer gennem snefygningerne....


Uldfleecen er ogå atter rullet ud langs vinduerne for at stoppe den iskolde susen gennem de mange sprækker....

Jeg ønsker mig en heldragt med fødder luffer og tætsluttende hue i BLØD TYK uld ;-)

Nyd Dagen

KH

24 kommentarer:

Anne sagde ...

Men tæppet er da lidt i dejlige forårsfarver :)
Men sikke et lag sne der er kommet!!

Betty sagde ...

Håber dit ønske går i opfyldelse!.....kommer ellers helt i forårsstemning af tæppet med de skønne klare farver!

Kærligst Betty

Krudtuglens mor sagde ...

Wenche, hvor ER det smukt!!
Et stort varmt knus til dig her i snefygningen :)

Linn sagde ...

Hvor ER det flot!!!

Anne sagde ...

Ja, hvad sker der lige for al den sne?! Men det skulle efter sigende være væk igen i løbet af kort tid. Skønt tæppe:)

Heidi sagde ...

Smukt tæppe - spå mange dejlige farver. Det bliver jo lidt forår når du har et så dejlig projekt på gang.

Forstår dog frustrationen med sneen, i dag var det rigtig slemt syns jeg. men hører at det skal tø i weekenden. :)

Anja sagde ...

åhh ja jeg ved lige hvad du mener, opgav al tanke om klapvogn og vuggestue her til morgen, smed begge drenge på kælken, fik den store i skole og den lille med hjem igen.

Moster Pips sagde ...

Godt råd: Se på det smukke, den fine sne, en dejlig god kop te og det super skønne tæppe, du har gang i.
Det hjælper for mig, tak for en hyggelig blog.
Vh Pia

Anna Banana Butterhair sagde ...

Ja sikke et lækkert tæppe - og det er lige garn i sådanne farver jeg er på udkig efter til mit nytårsfortsæt af et tæppeprojekt! Må man spørge hvor du har anskaffet garn i så lækre farver?!
Kram

Heidi sagde ...

You must be famous in Denmark....you amazing little thing I love your color choices best of all!

tusindfyd sagde ...

Kære Butterhair ;-)

De neonfarvede Kauni som giver tæppet det klare look kan du få hos Tante Grøn i Odense, ligger ikke i netbutikken men ring dem op eller skriv. Ensfarvet Kauni fås ellers såddan hist og pist men jeg ved Tanterne har disse farver ;-)
Derudover har jeg simpelthen bare suppleret med garn fra flere steder i klare farver og ren uld til pind størelse ca 3-3,5

God jagt

KH

Anna Banana Butterhair sagde ...

Tusind tak for tippet!
Jeg ser lige på netbutikken hvad de har :) Ellers har jeg vel et navn på garnet som jeg kan spørge mig frem til ;)

Eva sagde ...

Det tæppe kan man da kun blive glad af.

Frances sagde ...

For et fantastisk nydelig teppe!

Claire sagde ...

Lovely!

House of Hesselberg sagde ...

Er helt vild med det :) Fantastisk smukt :)

Mette sagde ...

Jeg må altså i gang med sådan et tæppe på et tidspunkt. Man kan vel altid føje endnu et til samlingen....

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hvor er det smukt, flotte farver. Ser ud som et bolsje smager
god weekend Stine

Fru Larsen sagde ...

ja det er surt - men sikken en vitaminbombe af et tæppe

Helga Sofie sagde ...

Wow - for en lykke at jeg fant denne bloggen :-) Kaster meg på følgeren fluksen!

Fint-fint-fint teppe med lengselsfulle farger. Fatt mot, snøen går dukken til slutt :-)

Conny's Cottage sagde ...

hello,

wat a great projekt.
I love the colors sooo match.

greadings send you Conny

Hellohello baby sagde ...

Jeg elsker dette pleddet her. Må stadig innom å bade øynene mine i de herlige fargene.

emmy sagde ...

Wauw, sikke et skønt tæppe i mange smukke farve, jeg kommer til at tænke på forårets kommen;)

Conny's Cottage sagde ...

HELLO,

that is sooo sooo lovly.

I like the calors so match.

greatings send you Conny