mandag den 10. januar 2011

Nye Stoffer

Det er mig altid en udsøgt fornøjelse når posten bringer nyt....nyt garn til nye projekter....nyt stof til nye klæder.....

Min mand har bemærket at posten ofte kigger forbi....

MEN såddan er det altså :-)



Jeg kan næsten ikke vente til at gå igang med blå bunke....


Eller skal jeg mon starte i den rosafarvede???

Ja eller den grøn/brune??

Måske jeg bare skal nipse lidt her og lidt der.... ;-)))

Hvilke godter kommer posten mon med til dig???

Nyd Dagen

KH

19 kommentarer:

Mette sagde ...

Uhh lækre ting med posten er altid dejligt:-)

Og sikke smukke stoffer din postmand kom med i dag, kan godt forstå det kribler i fingrene for at komme igang.

Kh

Losarinas mor sagde ...

Savle og suk :-)
Jeg ville begynde i den blå- men er også helt pjattet med blå for tiden :-)

Gitte sagde ...

Sikke fine stoffer du har fået, jeg kan godt lide de afdæmpede farver. Jeg har valgt at holde et "stofindkøbsstop" og prøver at få brugt noget af det stof jeg har liggende. Men når foråret kommer, skal der vist shoppes igen;-)
Kh Gitte

Mitt skip er lastet med... sagde ...

Så flotte og inspirerende stoffer å få i posten...alltid deilig å få pakke! Jeg er i gang med å bruke noen av de stoffene jeg har liggende - og syr smekker til min lille gutt i dag.

Marit

Lindas hobbyhjørne sagde ...

Hei.
Kan godt forstå at det er vanskelig å velge i de fine tøy bunkene du har :)
Blir spennende å se hva du lager av dem !!!
Ha en fin dag.

Lene sagde ...

Dejligt med nye stoffer, dem kan man ikke få for mange af.
Det er også rart at have dem liggende lidt og gå og finde på gode ideer. Eller bare det at kombinere dem på kryds og tværs.
Har du held med at bestille stoffer på nettet? Synes sommetider det kan være svært med farver og lign.

Gårdejerinden sagde ...

Uhh hvor er de fine -er vild med de blå nuancer :0) Må man spørge hvor du har været på indkøb henne?
Rigtig god dag

mette b sagde ...

Jeg elsker også, når posten kommer med dejlige pakker - because we're worth it!

Lækre stoffer i skønne farver.

Lene Borreskov Andersen sagde ...

Dejlig blog at besøge :-)) og jeg er da helt vild med dine viste stoffer så måske du vil fortælle mig (og andre) hvor du har købt dem??
Jeg har lavet mange slags håndarbejde, men de sidste mange år har jeg udelukkende lavet store armerikanske quilte ..håndsyede og håndquiltede,
som gør at jeg altid er på udkig efter smukke stoffer.
Smukke ting du laver og det er en nydelse af besøge din blog. hyggelige hilsener fra Lene.

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Lækre sager :)

Marlene sagde ...

Super lækre stoffer, hvor har du dog fundet de lækre ting??

Jeg selv var i stof og stil og købe ind i weekenden, så jeg skal også igang.

Hilsen Marlene

Belladotte sagde ...

nu er jeg misundlig sikke lækre stoffer du har der :)

Karen sagde ...

Hvor er de bare smukke. Så klassiske og fine. Er også vild med den blå bunke. Hvor har du købt det henne?

Anne sagde ...

Ej W, hvor er de fine. Hvor er de mon fra?
Vi har slet ikke fået post i 100 år, det er faktisk lidt deprimerende :(

Håber der snart kommer noget til mig. Ærlig talt.

Inger Lises Verden sagde ...

Skønne farver og mønstre!! Hvor finder du alle disse skønne stoffer??
Kh Inger Lise

tusindfyd sagde ...

Jamen de kære damer!!! I trænger da SÅ meget til nyt stof kan jeg høre ;-))) Og nye inspirerende steder!

Jeg køber ofte stof på Etsy, disse er ex fra Syd Korea! Ja temmelig langt væk men de kommer altså frem iløbet af få dage alligevel og til nærmest ingen porto...

Så ind på Etsy og søg på Vintage Cotton fabrics og JApanese linene cotton fabric osv ;-))

Rigtig god shopping!

KG

Heidi Nielsen sagde ...

Sikke nogle fine stoffer.
Jeg var ikke bekendt med etsy.com, men har nu været inde og smugkigge lidt og når økonomien er
kommet sig efter julen er det helt klart er sted som jeg skal besøge lidt oftere

Marlene sagde ...

Hej igen Tusindfryd.

Jeg har været inde og kigge, men hold op det er svært. Skal dog siges jeg er ikke den skarpeste kniv i skuffen til engelsk :-(.
Må jeg ikke få linket til der hvor du har købt?? Så er jeg måske lidt bedre hjulpet.

Rigtig god dag

Marlene

Anonym sagde ...

http://www.etsy.com/shop/thefabricstore?page=7