søndag den 2. januar 2011

Kriller


Knæksprøde tulipaner i min vindueskarm....uhmmm jeg kan mærke foråret lige der om hjørnet..



Ny pynt har overtaget pladsen efter de flettede hjerter i min systue....


Rammer der venter på at finde deres plads...er det ikke lige nu lysten til at rydde op og friske op trænger sig på ?


Teen fra min lokale pusher, Vinbørsen i Ndr. Frihavnsgade, en ny variant er kommet indendøre, Sort te med 4 forskellige citrusfrugter...gudedrik! Så lige nu veksler jeg mellem Citrus og Detox når der skal varme i kinderne igen :-)


Fordi...godt nok kan jeg mærke forårskriller alle steder, men udenfor hersker der trods høj solskin stadig en bidende kold vind!


Tjaaaa som i kan se har jeg lige to bøn der snart skal trækkes minimum en gang rundt om Sortedamssøen....


Har du mon Kriller??

Nyd Dagen

KH

9 kommentarer:

Anne sagde ...

Jeg har også så meget lyst til at organisere, rydde op og alt i den dur. Smuk buket, har også investeret i nogle til mit bord, men har ikke pynt at hænge op.. hmm.. det må der laves om på :)
Sikke nogle smukke tedåser. Har du så set det skilt Vinbørsen har med det udenfor? Tegnet med high-lighter og rystende hånd? hihi...
Forårsfornemmelser, men kulde endnu.

Kh

Anne sagde ...

PS hvor skægt er det ikke lige at vi kommenterer på hinandens indlæg samtidig ;)

Frk. Trillingsgaard sagde ...

Uhmm.. Jeg har også forårs kriller og det er så skønt at se sneen forsvinde under den stærke vintersol.. Så pyt med at det stadig er hundekoldt, bare sneen er væk.. Jeg er ved at gøre rent og hitter på en masse punkter på ting, der skal gøres herhjemme i det nye år.. Forårs-energierne banker vist rundt i mig idag..

Godt nytår - Louise

Fie sagde ...

Også kriller her hos mig... MEEN der skal først en god gang oprydning til før jeg kan gå igang med nye projekter:-)
Tulipaner er fantastiske!-smider dem først ud når de er TOTALT visne!

Annchen sagde ...

Sikke et dejligt forårsindlæg!:)
Lækre blomster og the-dåser..
Jeg mangler i den grad forårspynt at hænge op - så må hellere få nørklet og shoppet lidt;)
Her er virkelig også kriller - så meget at fryseren er afrimet+opryddet og køleskabet er rengjort.. Ren forårsvanvid;)
Nyd dagen - den må bestemt byde på en gåtur i solskinnet:)
KH Anne

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Jeg har lyst til at male, alle møblerne i nye forfriskende farver. Og lige før, da solen stod højt på himlen, og lige ind af vores køkkenvinduer, må jeg sande at en god gang rengøríng også er tiltrængt.
Vi napper i stedet for en tur på Frederiksberg skøjtebane:)))
Stine

Bella sagde ...

Selv om jeg bor i Silkeborg er det også en af mine ynglings the-steder :-)
Og hvor kan man da bare se foråret spirer hjemme hos dig - kulde eller ej.

Eva sagde ...

Jeg bilder mig ind, at jeg kan mærke, at det er blevet lysere. Dejlig tanke er det da:)

Heidi sagde ...

I love all these goodies...I hope 2011 will be your most creative year ever!