torsdag den 20. januar 2011

KoppeLand


Mette Westmose har i dagens indlæg en mindre kopppeparade,( hun har hele 117 kopper), det kunne jeg simpelthen ikke stå for!

Derfor får i her et lille udsnit af mine sølle 26 kopper i huset ;-)


Retrobanden fra Staffordshire...


Den ensomme prikkede fra Greengate..


De to perler af Marco Friis..


Den yndige Lotte...


MORS kop fra Irma!


 Og ja de klassiske, dem min kære svigermor gennem flere år har forsynet mig med til jul og fødselsdag således jeg nu har skabet fuldt ;-)) Vi bruger dem som hverdagskopper især til varm kakao, og ja der ryger af og til en i svinget ( vi har jo børn), men vi nyder dem ;-)

Så kære Mette nej jeg kan altså ikke slå dine 117 kopper ;-)))

Kan du??

KH

17 kommentarer:

Westmose sagde ...

Ihh Wenche din retro bande er jo lige guf for mig:-) Og sorteringen er allerede i gang for det var simpelthen for pinligt :-)

Mitt skip er lastet med... sagde ...

Så fine kopper - ei herlig samling.

Marit

Susan sagde ...

Det skal jeg helt sikkert vise min kæreste. Han synes vi har nok i vores 6 stk. Men jeg elsker kopper, og vil så gerne købe flere... Så skal da lige vise ham, at der er flere derude som har mange flere end os. :O)
Skønne kopper ;)
Kh

duBedåre sagde ...

Oi, så lyst jeg fikk på kakao! Lekre og morsomme kopper til enhver anledning. (o:

Elisabeth sagde ...

Wow, så mange skjønne kopper, tenker de smaker både med kakao, te eller kaffe i :)

by BeaTell sagde ...

I like a lot!! Hilsen ei med KOPPEDILLA!!!

I'm with Leia sagde ...

Fine kopper :) Jeg planlægger at købe flere men har egentlig ikke brug for/plads - men tror nok jeg gør det lige vel har set mig ud nogle dejlige retro.

PS Lotet koppen var yndig :)

Eva sagde ...

Jeg gør det altså ikke. Du får mig ikke til det. Jeg nægter. Er det ikke lige meget? Det ville da være synd at tælle de søde kopper......;)

(Prøv at gætte, hvem der har "psycho-mange" kopper. MÅSKE vover jeg at tælle en dag og vise frem. Måske...)

Rimme Rum sagde ...

Sikke en fin samling du har dig, kig forbi mig, du er med i en leg hvis du har lyst.
/ Maria

Lene sagde ...

Hvor er det dejligt med inspiration. Jeg har besluttet at vi skal ha' nye kopper, men kan ikke beslutte mig for hvilken stil. Er vild med Green Gate krusene (dem med prikker), men synes egentlig også at krusene i Go'morgen Danmark er fine, men jeg vil ikke ha' at krusene er ens. Forskellighed er bare sagen...min mand er totalt uening.

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Søde søde Wenche

sikke en dejlig pakke af skønne retrostoffer du har sendt til mig, bare mums!!
Glæder mig til at mix med det andet jeg har fra blandt andet dig.
Faktisk er vesten i mit seneste indlæg foret og kantet mig dig fra sidst:)
Jeg har overført pengene her til aften.

Kh. Stine:)

ReVinyl sagde ...

KJære meg...117 kopper..Det finnes vell ikke mange som kan slå den ;) Jeg likte spesielt koppene dine fra Marco Friis og Lotte :) Siw

Shamu sagde ...

Så mange fine kopper du har!
Jeg fikk lyst til å begynne å samle på kopper... fargerike, morsomme, smakfulle kakaokopper.

Heidi sagde ...

I love all of these how could you choose I have quite a love affair with mugs!!!

Losarinas mor sagde ...

Søde gavmilde kvinde, jeg har givet dig en Award :-)

TrineTusindTing sagde ...

Hej, denne er til dig:-) http://trinetusindting.blogspot.com/2011/01/jeg-har-faet-en-award.html
Kh Trine

Julie Graff sagde ...

Nej, hvem kan slå en med 117 kopper! smiler..
Er helt vild med dine Marco Friis kopper, og skøn blog ;)
Jeg er ny her i blog-land, så kik evt. forbi min.
Julie