onsdag den 5. januar 2011

Efterlysning

Er du mon fornyligt kommet forbi denne her??? Altså andet end på biblioteket eller blandt dine egne favorit bøger ?

Har søgt med lys og løgte! Samtlige online boghandlere, antikvariater og brugtsider melder  udsolgt fra forlaget....



Fandt den på biblioteket, men den har nogle avancerede strikkemønstre jeg gerne vil arbejde med og tjaaa jeg kommer ikke til at kunne nøjes med en lille månedstid til at få dem lært og tage kopier af en bog kan jeg ikke få mig selv til...

Så sidste håb er at i ved tilfælde har set et eksemplar derude et sted ? eller har to? eller bare aldrig kommer til at bruge den i har? Ja eller bare allerede kan bogen udenad  ;-))) ?

Hvis og hvis så vil jeg rigtig gerne have fingrene i den til min strikkekurv, og bytter gerne til noget du mangler?

God dag i blogland!

KH

14 kommentarer:

Sus Kahl sagde ...

Hej
Jeg kikke lidt of fundet følgende
http://bogide.net.dynamicweb.dk/Default.aspx?ID=56&ProductID=87-11-16917-6
de står til at have den på lager
og så
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=8711169176
Den skal så lige hjem fra Sverige men den skulle være på dansk.
- ikke fordi jeg skal være irreterende med Bilka havde den på tilbud til 49 kr for 1 år siden!

Naja Luise sagde ...

Jeg kender desværre ikke bogen... Men god ser den ud, du må genlåne:-)

Vil også lige fortælle at jeg læser din blog fast, men ikke er så god til at efterlade en lille kommentar, som jeg ville ønske jeg var. Har selv en blog, så jeg ved hvor meget det varmer!

Jeg er slem til at bruge blogland lidt som et dameblad... Bare uden de irriterende reklamer:-)
Og med ting man kan lade sig inspirere af og evt. lave selv (DIY) i stedet for de kulørte magasiners pengemaskine-sider.

Tak for din blog, og alle de ting og tanker du deler... Jeg nyder at læse den.

Ps: hvis du støder åp sidste del af denne kommentar på et par andre sider, så er det fordi jeg lige har en lille håndfuls, som jeg synes jeg skylder en tak, lige som jeg skylder dig:-)

Mette sagde ...

Du kan finde den engelske udgave her:

http://www.amazon.co.uk/gp/aw/ol/0715317997/ref=aw_d_ol?qid=1294227278&sr=8-2

Ellers har jeg den danske udgave, og bruger den ikke rigtigt :-)

Mette

tusindfyd sagde ...

Tusind tak! For jeres kommentarer og tips! Bog og ide har jeg prøvet..genlåne ja det bliver det måske til ;-) Allibris vil jeg lige prøve ;-) Bilka kommer jeg aldrig forbi fordi de ligger så langt ude..og jeg får butikssyge når jeg er der ;-))) Den med butikssyge kom fra min søn i går, vi var i Noa Noa ville bare lige se om der var noget til mig selv på udsalg, var der vel ca 10 min da han højt stønnede " moar jeg har altså fået butikssyge" samtlige kvinder i butikken fnisede og vi skyndte os ud jeg skulle jo nødig fremstå som en ravnemor ikke???.... ;-)
Tak Mette men du strikker jo selv så meget...men vil da rigtig gerne falde tilbage på den :-)

Knus

Frk. Toft sagde ...

Jeg vil også anbefale dig at købe ved /www.adlibris.com/se. Jeg har før købt bøger der og jeg havde den en dag eller 2 senere! Så dem kan jeg varmt anbefale!
Altså jeg er nu en af dem som godt kan få mig til at tage en kopi af en enkelt opskrift eller noget som jeg finder i en bog! Det gør altså ikke noget en gang imellem, så længe man ikke gør det hele tiden og så igen! :o)

Knus Mie

Lavendel sagde ...

Jeg købte dsen meget billigt sidste år i Bilka! Af alle steder, de havde den længe.

Mette sagde ...

...jeg har solgt mit eksemplar. Føtex har en glimrende strikkebog til 69 kr. i øjeblikket. Den indeholder også tips om strik generelt og opskrifter på mange forskellige strikkemønstre.

tusindfyd sagde ...

Allibris har midlertidig udsolgt og den er udsolgt fra forlaget...måske jeg bliver nød til at vove mig i bilka...
Men tak for alle de gode bud ;-)
Det er især de mange mønstre i ret vrang jeg gerne vil have lært mig logikken bag for at lave noget jeg har i tankerne men ikke kan få strikket ud ;-)
*Måske jeg kan få lært logikken ud fra Sys Fredens ret vrang ?? Det må jeg lige se på den koster også kun en 50ér ;-)

KH

Linn sagde ...

Den ser da super ud den bog. Hvorfor er den udsolgt altså!!
Super fin blog du har, har lige findet dig :)

Karen-Ditte sagde ...

Kære Tusindfryd, ved du at det er tilladt at kopiere op til 30% af en bog, når det ikke er til kommicelt brug. jeg tænker at du fint kan kopiere de sider som du særligt gerne vil have, uden at stå i gæld til hverken forfatter eller forlag. Så kan du sidenhen finde bogen. jeg har selv købt den i Føtex og bruger strikkeleksikonnet ind imellem. Gode billeder og lette beskrivelser. Så jeg håber du får fat i bogen på et tidspunkt.

Frk. NØ´s Roderier sagde ...

Bilka har weebshop på deres bøger, så du behøver ikke møde op i et center for at få den, hvis de altså stadig har den! ;-)

Tine sagde ...

http://www.impaz.dk/shop/default.asp?ProductNumber=021%2D33&SetLng=26

Du kan finde bogen her men jeg kender ikke ovennævnte shop.

Håber det lykkes dig at få fat i den.
Ha en fortsat god dag

Kh Tine

Heidi Nielsen sagde ...

har du prøvet at gå ind på bogbasen.dk. Her kan man både søge mellem de bæger som folk har sat til salg, efterlyse bæger som man gerne vil have fingrene i og man kan også selv sælge de bøger som man ikke mere bruger. Jeg brugte siden da jeg læste og ikke altid havde råd til at købe bøgerne fra ny

Heidi Nielsen sagde ...

der skulle stå bøger og ikke bæger ;-)