onsdag den 26. januar 2011

Bestået


Min lile hækle tester fra i går har bestået :-)

Nej hverken æg eller æggevarmer meen..en Babuska!


Jeg ligger jo inde med en del uldgarns rester ;-)


            Jeg har hæklet hende meget tæt så hun holder form, ansigtet et et stykke uldfilt, den tynde.

                                                      Broderet med bomuldsbroderigarn.



                                                         Håret er brun pelsuld og er syet på.


                                               Lidt vintage perler og blonde som udsmykning.


                        Indeni i dukken har jeg lagt en lille bjælde i uldfyldet så den rasler ganske blidt.


                                                             Dukken blev ialt 14 cm høj.


                                         Om de kommer i flere størelser??? Nu må vi se ;-)))

                                          Tænker at hækle babuska´er til Forårsmarkedet??


Jeg har selvfølgelig skrevet ned hvordan og hvorledes og der skal nok komme en DIY på et tidspunkt, har dog et par enkelte justeringer jeg gerne vil afprøve :-)

KH

45 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Hun er ganske enkelt( be)dårende dejlig :-)

Eva sagde ...

Hvor er den da fin. Det forårsmarked vil jeg gerne besøge:) Der kommer vel noget om tid og sted?

Marlene sagde ...

Den er rigtig fin og sjov. Rigtig god ide.

Jeannet sagde ...

HVor er du dygtig Wenche og så er hun ganske helt uimodståelig.
Bare så fin og oplagt til forårsmarked.

Lindas hobbyhjørne sagde ...

Den var da søt :)
Ha en fin dag.

La Crochetnauta sagde ...

Beautiful!!!!I love the babuskas. Kisses from Argentina.

Billy Hankat sagde ...

Nøj, hvor er hun fin!

Mille sagde ...

Hvor er hun skøn! Wow jeg glæder mig til DIY;)

Zacho sagde ...

Hi, hi, det var faktisk min første tanke igår..fordi Karen har snakket om sådan een.
Men fin det er hun! Og en rigtig god løsning mht ansigtet, den har jeg selv spekuleret over.
Nu må du fatte hæklenålen og hækle der-ud-af til markedet. KH Hanne

Uglemor sagde ...

Jeg er fuldstændig forelsket!
Hvis du en dag for lyst at sælge hende eller en søster, jamen så må du endelig sige til. Hvor er du altså go' er sikker på det bliver det nye hit indenfor hækling.

Kristin sagde ...

Hvor er hun fin og sød!

Camilla sagde ...

hvor er hun bare fin.

Randi sagde ...

Hvor er hun fin og dejlig. Nu må jeg altså snart lære at hækle - der er jo så mange fede muligheder.

Marolle sagde ...

hvor er den bare skøn! jeg siger ja tak til DIY vejledning :)

marian sagde ...

Den var kjempefin! Så grei du er som vil dela oppskrift.Masse kjekt her hos deg.

Helsingar frå Marian v/ ein Vestlandsfjord i Norge

Karina sagde ...

Nøj hvor er hun bare vidunderlig!

KH

Anne sagde ...

Ja, den er da helt sikkert bestået! Håber også min skildpadde består;)

Heidi sagde ...

Oh my so this is what you were working on....she is adorable!!!

AbluMoo sagde ...

Så fantastisk søøøøt! :)

Betina sagde ...

Jeg har tabt mit hjerte, hvor er hun bare pragtfuld. Jeg er vild med barbuskaer og glæder mig som et lille barn til din DIY.

Mette sagde ...

Hvor er den fin, Wenche. Jeg forelskede mig for nylig i en, som jeg fandt Ravely, men din er dårende dejlig.

Trillemus sagde ...

Hvor er hun altså yndig.

Kh Mette

Celina's verden sagde ...

Hvor er den bare flot.. har selv været igang, men har ikke lykkes mig så GLÆDER mig til din DIY... Håber snart den kommer på din lækre blog..
Tak for det fine stof skal nok lige få overført til dig..

Quiltepigen sagde ...

DEn er simpelthen bare så skøn.

Helga Sofie sagde ...

Jeg henger meg på alle øvrige talere: bedårende, fortryllende & alt det der - supert påfunnet & flott utført :-)

bekkibjarnoll sagde ...

Så søt! :)

Alice Schmidt sagde ...

Den er der bare fantastisk

tusindfyd sagde ...

Jeg må vist hellere se at få lavet den DIY i en fart ;-))

Tænker dog at jeg vil lave bunden anderledes bredere ;-)

KH

PynteMynthe og Mor sagde ...

Hvor er den dog skøn!
Super flot lavet - og super godt fundet på;)

katrine sagde ...

Hvor er den dog bare fin. Jeg glææder mig til din DIY!

Inger Lises Verden sagde ...

Hvor er den bare fin!!! Glæder mig til DIY, selvom den bliver svær at gøre efter!
Kh Inger Lise

Mette Kathrine sagde ...

nårh hvor er den fin, jeg havde aldrig gættet det var det den blev til :D

pif paf puf sagde ...

Hvor er den bare skøn! Super ide! Glæder mig til DIY, dejligt at du vil dele... :-)

Louise sagde ...

Åh, hvor er den sød. Jeg er også helt solgt.

Darling L sagde ...

Hvor er hun da bare skøn!

Sandie sagde ...

Ååhh hvor er den super fin :)

janet sagde ...

Det passer hvad de siger, hun er lækker..og smuk og skøn og Kaas bare helt i stop...endnu en grund til at skal til Odense i maj....

Karen Klarbæk sagde ...

De "indvigede" skal jo ikke gætte med.
Men du har da klart bestået min ven :)
Fantastisk.

Lene sagde ...

jamen for pokke Wenche, hvor er du super go' og fantastisk dygtig. jeg er klar med hæklenålen, når DIY kommer på bloggen

Anne Dorthe sagde ...

Skøn babuske. OG selvfølgelig skal vi have en hæklet en af slagsen her i blogland. Det kan ikke være anderledes.
Miss AD

Lotten sagde ...

Men vad fin den var! Underbara färger du har valt med... helt i min smak ;-)

Tina sagde ...

Hun er skøn med skøn på!
Hvor er du go´!

davids engle sagde ...

Hun er så fantastisk fin. Tillykke med hende:-)

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hvor er den søøød!!

og god at varierer. En god ting til forårsmarked, vil jeg mene

Stine:)

Fru Larsen sagde ...

Hmm, jeg troede det var et æg, men vildt sød - det er den!