torsdag den 13. januar 2011

Aya

Aya

Stor dukkepige på 51 cm



Aya blev hentet her til formiddag og i morgen ,på Ida´s fødselsdag ,skal hun møde hendes dukkemor.


Det spirende forår har kortet lidt i ærmerne og blondeelastikkerne titter frem :-)


Men til hjemrejsen skulle der lige et ulden slag om skuldrene.


Til fletningerne har jeg lavet et par perleelastikker, de fungerer rigtig godt!


Helt sikkert noget mere håndterbart end silkebånd :-)


Aya fik også et sæt ekstra tøj med i bagagen, overdelens libertystof har jeg også brugt på sjalet som en revet strimmel med rå kanter.


Og som altid har dukkebørnene en lille gave med til deres mødre :-)


Gid jeg havde fødselsdag i morgen!!!

KH

11 kommentarer:

Clara Gry sagde ...

Du er fuldstændig fantastisk dygtig! Jeg måber hver gang jeg ser en af dine nye kreationer... Hvem der bare kunne sy noget, der tilnærmelsesvis blev så smukt, så ægte og så levende!

TrineTusindTing sagde ...

Hvor er hun bare flot. Det er alle dine dukker sådan set. Du må bruge lang tid på hver enkelt?!!
Kh Trine

Reke sagde ...

Uden sammenligning for øvrigt, så får hele dit dukkekoncept mig til at tænke på Build-A-Bear - blot meget mere personligt og meget mere levende og meget mindre konceptagtigt. Build-A-Bear-bamserne får et fysisk hjerte lagt ind, men jeg tror, at dine dukker har mindst lige så meget hjerte med sig - hvis ikke mere :)

Jeg tror, dine dukker gør rigtig mange børn glade rundt omkring :)

tusindfyd sagde ...

Tusind tak ;-)

Ja, jeg bruger mange timer på hver enkelt dukke, for de er for mig mere end en opgave eller en bestilling, de er et ønske fra et barn, mit håndværk, min interesse og ja jeg ligger mit hjerte i dem sååå der ligger godt nok ikke et fysisk hjerte indeni som såddan men en afspejling af mit?

KH

Betina sagde ...

Jeg skammer mig for jeg har vist aldrig før fået kommenteret på dine dukker. Men kære Wenche hvor er de altså bare helt fortryllende. Og alle de små detaljer du får med er helt utrolige. Hvilken pige lille som stor ung som gammel ville ikke elske at eje sådan én. Du er utrolig dygtig.

Anne Dorte sagde ...

Sikke en dejlig fødselsdagsgave :)...så skøn så skøn

Anne sagde ...

Jeg kan slet ikke stå for dine fine dukker! De har så meget personlighed og charme:)

Zacho sagde ...

Åh, de er bare så smukke, dine dukker...og du gør altid så meget ud af den mindste detalje. Det er så fint, så fint!
Og jeg glæder mig også altid over at se dine dejlige billeder. Tak, Wenche.
Kh Hanne

Kate sagde ...

og gid det var mig der havde fødselsdag og fik sådan et dejligt dukkebarn :o)
Det er en sand glæde at blive præsenteret for alle de dejlige 'børn'

mette b sagde ...

Ja, jeg bliver også helt forelsket i den fine Aya.

God dag

kreativekreationer.dk sagde ...

En gave fra dig, er super forkælelse på meget højt plan. En vidunderlig gave, helt sikker givet med hjertet. Til at varme et andet lille hjerte. - Hun er skøn.