onsdag den 22. december 2010

Vi Ønsker Jer Alle En Glædelig Jul

Efter en periode med travlhed i dukkemageriet og privatlivet med julebasar og tamtam ser hele familien her nu frem til julefreden i det jyske , sove længe ( altså bare lidt længere en 6.15..), forberede julemaden, smugkigge på pakkerne ( børnene er elektriske!!), finde en stund i en lænestol med hækletøjet , gå ture og ja bare være sammen helt uden deadlines og planer :-).


Med lidt billeder af julebørnene der er ankommet derude i verden ,men endnu ikke pakket op, vil vi gerne ønske jer alle en Glædelig Julefest og fredfyldt tid med jeres familier.

I skal nok få billeder af alle børn og flere af dem så snart deres dukkemødre har modtaget dem ;-)


Foto i sneen...



Små detaljer....


Forventningsglæde......
På Gensyn efter jul.
KH

11 kommentarer:

Anne sagde ...

Rigtig glædelig jul, Wenche. Håber I finder bilen under sneen og kommer godt frem til Jylland :)

Kh

grønn sagde ...

Jeg er i gang med noen små dukkeplagg i siste liten til en av dine skjønne dukker. Gleder meg sånn til mi lille jente skal få den fine gaven!
Riktig god jul!

Lena sagde ...

Rigtig glædelig jul og et lykkeligt nytår fyldt med kys og kærlighed ønskes du og din familie, - og TUSIND MILLIONER af tak for al den fine inspiration, jeg har fundet på din blog gennem året, - du er guld værd!

Anne sagde ...

God jul Wenche! Glæder mig til at se dig i det nye år:)

Gårdejerinden sagde ...

Også rigtig glædelig jul til dig..
Er sikker på "Amalie" nok skal bringe lykke
KH.

Lotten sagde ...

En riktigt god jul önskar jag dig med!

Losarinas mor sagde ...

Og en rigtig god jul til dig og alle dine kære :-)

Heidi sagde ...

I love these babies, they are sooo perfect!

Kate sagde ...

Også glædelig jul fra Kalvehave... jeg er vild med dine dukker, (selvom jeg ikke er nogen vårhare), jeg ville så gerne sy en selv... kan 'man' det uden symaskine - jeg mener, kan hele dukken syes i hånden?

Mette sagde ...

Glædelig jul til dig og din dejlige familie, Wenche. Ja, her hænger min skønne engel og kigger på mig, mens den passer på mig, som den har gjort det i lang tid - takket være dig. Jeg håber, at vi snart ses. kærligst Mette

Claus Dalby sagde ...

Hvor ER de altså smukke dine dukker. Og ikke mindst med snefnug i håret.

Kh Claus