mandag den 6. december 2010

Tyk Sne Og Bloghygge

I går den 2. advent havde jeg fornøjelsen af at besøge Tine der hade åbnet sit hjem for mig og 10 andre HUNKØNS bloggere ;-) Der var dømt julehygge, kreativitet,pakkeleg,eksperimenteren, inspiration og en hel del KAGLEN ;-))

Naturen spillede rigtig med for byen var belagt med ankelhøje snedynger juleidyllisk JA men den aflyste også min planlagte cykeltur til Fredriksberg!

LÆNGE LEVE S-tog og Metro!!!

Så med blot et kvarters forsinkelse nåede jeg frem og heldigvis for det!!!



Udover at møde 10 skønne blog-piger i alle aldre og en uimodståelig tykkindet baby, fik jeg en masse inspiration og nye bekendtskaber OG ikke mindst 10 nye på blogrollen ;-)
I pakkelegen vandt jeg dette lysende pinke sæt ring/øreringe lavet af MIA TAK!
ANNE og ANNE var også med hele to gæve Anne´r på et sted :-)
Jeanett, gud velsigne hende, havde da lige en fuldautomatisk kaffemaskine med under armen så der bare var cafekaffe p.n. :-)
Anne-Mette kan noget med papir og havde et par virkelig imponerende julestjerner med til pakkelegen!!
SUSAN er også mor til en Anna
MIRJAM er rigtig loppehaj tror vi vil kunne få nogle rigtig gode ture til de MANGE markeder her i byen!!
HEIDI er den eneste der har kat :-)
ASLI havde taget kagerullen under armen og stod for at der bleve lavet hvide lersmåkager til ophæng ;-)
BARBARA er den ustyrlig heldige ejer af den tykkindede ,super nysselige og lige til at spise baby :-) Og så har hun sans for overdådighed!
Alle de forholdsvise nye bloggere her har jeg lagt på blogrullen så mød dem der ;-)
Jeg håber i al fald at jeg snart skal mødes med dem igen!
KH

6 kommentarer:

Frk Munk sagde ...

ih ja altså øv - vi havde allerede program men håber at være med næste gang :-D

Anne sagde ...

Håber også at mødes igen. Det var en skøn, skøn dag. Kunne være hyggeligt med noget hækling/strikning. For mit vedkommende nok først efter eksamen.
Håber forresten du har fået min mail, ved jo ikke om du har turdet åbne indbakken idag ;)

Anne sagde ...

Selv tak for sidst Wenche! Jeg er helt klar på at mødes igen:)

Marianne sagde ...

åh hvor er det ærgeligt at man ikke liige er "københavner" sådan en dag :) - lyder som om i har haft en super dejlig dag
kjh♥

Susan sagde ...

Tak for en dejlig dag:-)

Hvis du stadig er frisk på et hæklekursus, vil jeg super gerne være med.

Vi ses forhåbentlig snart igen!

Susan

Jeannet sagde ...

Hej Wenche
ER super glad for den lille engel. Den hænger nu undet et billede af Victor og minder mig om hvor heldig jeg er.
Tak.
Holder en kreadag i foråret. Måske du har lyst til at lege med eller vi ses til en hækledag?
Kærligst Jeannet