mandag den 13. december 2010

Stjerner Og Engle

Forrige søndag var jeg til blogtræf og udover at mødes med andre søde piger og dele hyggelige timer er det bare skønt at være med "ligesindede" forstå mig ret, det er bare rigtig godt af og til at tale med andre der tænker kreativt.

Og så er det pokkers inspirerende!

ANNE / APFELSTRUDEL havde lavet flettede stjerner til pakkelegen, ikke af "kedelig" hvidt papir men af farverigt stof.

Anne har været så sød at flette 6 stjerner til mig, heldige asen ;-)




Må indrømme at da jeg fik stjernerne i hænderne kunne jeg ikke dy mig for selv lige at prøve...lørdagen var jo lidt sløv oghoved til dukker havde jeg ikke...og jeg mangler julegaver!!!



Sjovt som stjernerne får helt forskellige udtryk fodi vi som to forskellige mennesker har vidt forskellige farver stof på lager ik?


Som tak for stjernerne sender jeg engle den anden vej ;-)
Tak for en himmelsk "byttehandel".
KH

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

FINE stjerner!!!

Marit

Anne sagde ...

Skønne skønne stjerner, både i den ene og den anden slags stoffer.

Jeg har gået og luret på dem en tid, måske ender jeg med at finde tid til at flette dem i juleferien, og så er de da klar til næste år...

Anne sagde ...

Kære Wenche
Selv tak for en himmelsk byttehandel:) Og hold da op, hvor har du bar flettet mange stjerner! Og hvor har du bare ret i, at stjernerne har helt forskellige udtryk.
Kh Anne

Marianne sagde ...

super smukke stjerner.... hvor ville jeg gerne eje lidt mere libertystof :)- foldede selv en del stjerner for noget tid siden :) se f.eks her.. :)
..http://patchwork-blomsten.blogspot.com/2010/11/ingen-opskrift-pa-stjerner.html
kjh♥

Darling L sagde ...

Hvor er det bare en fin byttehandel! Tror altså også jeg skal have foldet mig et par stjerner inden julen er omme ;-)

Darling L sagde ...

Nåh ja, og nogle små engle - opdagede lige din DIY. De er virkelig fine :-)

Kristin sagde ...

Så smukke de er de stjerner og englene ligeså! Har nu prøvet om jeg kunne flette de stjerner, men ak de blev noget "bumlede" i det

Unknown sagde ...

Hvor er det fine sager I fik byttet :-)

Anne sagde ...

Ej altså, hvor er I bare dejlige!