tirsdag den 21. december 2010

Pakket Og Klar

De sidste julebørn er gjort klar til afhentning, børnene har fri fra skole, de få købe julegaver blev klaret på et split, en enkelt men megegt vigtig pakke fra hende HER skal lige hentes på posthuset i morgen formiddag OG jeg har pakket til juleferien som i kan se ;-)



Efter næsten halvanden måneds uafbrudt arbejde med dukker bliver det altså rigtig skønt at dykke ned i kurven her og genoptage hæklearbejdet på tæppet jeg startede på i ferien på FANØ
Vi skal jule hos svigerfamilien, svigermor har en lænestol der er så blød på den rigtige måde og står lige ved pejsen...den skal jeg SÅ meget have kapret og "stjæle" et par timer i ;-) Så må vi se om tæppet bliver længere af det eller jeg mere udhvilet!
Kender du nogen der har et møbel som du simpelthen ikke kan andet end at tage en mormor i når du bruger det?
KH

4 kommentarer:

PatchworkPassionista sagde ...

JA! Det er også hos svigerfamilien, der står en stol med den virkning på mig. Prøv at se med hér: http://patchwork-passionista.blogspot.com/2010/10/strikke-hygge-efterarsferie-afslapning.html
Og jeg er også på vej til min svigerfamilie nu - glæææder mig :o)
Rigtig glædelig jul.
Kærligst,
Tine

Fru Forstad sagde ...

ååh det tæpper er jo underskønt - Sådan et vil jeg også lave, kender du til en dansk opskrift introduktion, jeg kan ikke hækle (endnu) og kan derfor ikke tyde de engelske opskrifter jeg kan finde.

Glæderlig jul
FruForstad

tusindfyd sagde ...

Kære Fru Forstad

I venstre side af bloggen her finder du hæklemetoden vist trin for trin ;-)

KH

Eva sagde ...

Det tæppe bliver bare så fantastisk. God tur til lænestolen.