fredag den 10. december 2010

Min Første Gave

Jeg har fået min første JULEGAVE, det vil sige en kombineret jul- og fødselsdagsgave, ja og også min mands jule- og fødselsdagsgave...noget december børn må lære at leve med ;-)

Og ok gaver på forskud og slået sammen på kryds og tværs kan jo være noget så fint ikke?

Men nu kan i godt finde lommetørklæderne frem og græde med for gaven er....

4 store og tunge pakker , pakket ind i tyk hvid plastik....4 vinterdæk!!!! Nå ja ok havde det været 3 havde det nok været endnu sørgeligere ;-)))

Jeg har lidt svært ved at vænne mig til at jeg er blevet SÅ voksen!



Sååååå jeg må indrømme at jeg har krydet lidt selv, med en god bunke LÆKKERT garn der gerne over juleferien skal blive til to skønne ponchoér til min datter og mig selv :-)

Garnet er af ypperlig kvalitet økologisk uld med de smukkeste farver der er lidt ujævne i det
og helt naturlige.
Og så er det til en herlig pind 6-7!! Så går det fremad i et RUF.

Du kan få garnet og gratis opskrifter hertil hos TANTERNE.

Rigtig dejlig weekend derude

KH

13 kommentarer:

Basse Bufas sagde ...

Først stort tillyke med fødselsdagen! Vores yngste søn har fødselsdag i dag og vi prøver meget på, at den ikke bliver julet :-) Men det er jo lidt noget andet, når man bliver voksen. ØV ØV ØV for en gave. Det er jo super godt med nye dæk, MEN det er jo ikke lige det højeste ønske hos os kreafolk... Kan du ikke blive finde på noget med dækaftryk...Thi hi... Håber da du bliver fejret på rigtig fødselsdagsmaner og IK med gløgg og æbleskiver.
Tina :-)

Basse Bufas sagde ...

Du får lige et ekstra K

Anne sagde ...

Ja, så voksen er jeg dårligt endnu (heldigvis). Men garnet ser godt nok lækkert ud og smukke farver.
I en ruf... dejligt udtryk :)

Kh

Anne sagde ...

Ha ha, det er da lidt sjovt, at du får vinterdæk;) Men garnet er skønt! Og tillykke med fødselsdagen:) Er det i dag?

Marianne sagde ...

hej

tillykke med fødselsdagen til jer begge :)
- vinterdæk..... det ville jeg aldríg blive voksen nok til ( bruger heller ikke bilen ) - men garnet ser super lækkert ud - og ponchoer .... er selv på vej til garndamen ... :)
kjh♥

Eva sagde ...

Yngstedatteren har 20-års-fødselsdag her i huset i dag. Hun fik en i-phone4. Sådan er der jo forskel på folk.

Det garn ser bare SÅ lækkert ud. Det ville jeg nok hellere have end vinterdæk (selvom jeg er glad for min dæk hver eneste dag)

Losarinas mor sagde ...

Fnis:-) Ja, så er du blevet MEGET voksen :-)

Henriette sagde ...

så voksen bliver jeg aldrig - jeg har fødselsdag 3. juledag og får både julegaver og fødselsdagsgaver ;o) det har altid været sådan.
Men vinterdæk?? garnet er lækkert, mere af den slags ♥♥♥

Ulla V. sagde ...

Hjertelig tillykke med fødselsdagen kære Wenche...med vinterdæk og det hele.
Jeg håber at dine kære vil give dig en vidunderlig dag og forkæle dig med alt det du elsker. :))

KH
Ulla :))

MALENE sagde ...

Tillykke med fødselsdagen! Og sikke en gave...SÅ er man blevet voksen:) Jeg har fødselsdag 3. juledag, så kender alt til at være december barn og få sammenslåede jul- og fødselsdagsgaver...nogen gange er det en fordel og nogen gange er det...ja..som kun at få gaver en gang i året...
Håber du får en skøn dag og bliver fejret med forkælelse og rigtige krea-gaver ved siden af:)

Westmose sagde ...

Tillykke med fødselsdagen ej altså synes det er lidt synd for dig....håber du tilgengæld bliver forkælet med hygge og lækker mad :-)

Knus

tusindfyd sagde ...

Tusind tak allesammen ;-))) OG jeg har ikke fødselsdag i dag men på årets SIDSTE dag den 31. Men tak for alle jeres søde hilsener jeg vil finde dem frem den 31. ;-))
OK jo jeg er også glad for dem meeeeen jeg er jo en af kreafolket som der blev sagt så den samme vægt i garn?? Jubiiiiii!!!
Knus

HEKSEN sagde ...

Kender det godt. For nogle år siden fik jeg det halve af en ny svejser. Fint nok, bortset fra, at min kreativitet ikke længere ligger i det sorte jern. Har du en opskrift på de smukke lilla/blå stjerner i vinduerne? Go' weekend.