onsdag den 1. december 2010

Kære Julemand

Bare lige hvis du her den 1. december stadig har tid til at blogge...

Til jul ønsker jeg mig selvfølgelig at vi alle er sunde og raske og søde børn, men skulle der være plads til lidt mere i min sæk ønsker jeg mig keramikvaser fra Thora Finnsdottir blå, mint eller hvid ,du bestemmer og især ønsker jeg mig en af de små trolde hvis du skulle have flere på værkstedet.



En ny stofsaks vil også være skønt, carl har nemlig ordentlig hygget sig med at klippe sig igennem to papkasser med den gamle...den troldeunge!



Eller måske en af de store flaser "frisør"shampoo...gerne med hængelås så børnene ikke igen halvere den under en enkelt badning...

Laaange strikstrømper der kan nå op over knæene.

Uldgarnrester i alverdens farver :-)

Altså bare hvis du ser det.

PS vi har ingen skorssten!!!

God arbejdslyst.

Hvad ønsker i jer??

KH

11 kommentarer:

Onkel Anne sagde ...

Samme smukke vaser!
En ny starter til min bil (mega nederen)
Et spejlreflekskamera!

mette b sagde ...

He he, kender godt til den halve (tomme!) flaske shampoo efter et enkelt bad... ;o)

Jeg ønsker mig en tallerkenrække og en gyngestol. Bare fra genbrugsen. Og et godt helbred og fred i verden. Eller bare her hjemme.

Kram

camilla sagde ...

jeg ønsker mig.
stof og papir/tapet med babuska, ugler og cupcake motiver.
og en tallerken række.
samt et par krea timer mere om dagen.

jeg kan dog være julemanden behjælpelig med nogle uldgarn rester.
jule kram camilla

Eva sagde ...

Jeg ønsker mig at alle vil glæde nogen, der har behov i denne søde juletid.

Godt helbred og kloge, samvittighedsfulde politikere.

Og så Kählers minijuletræsstager.

Losarinas mor sagde ...

Jeg synes du har nogle dejlige og lidt søde ønsker!
Jeg ønsker mig en bageform fra kunst og køkkentøj og en kage bog, der hedder á piece of cake :-)

tusindfyd sagde ...

Hvor er det hyggeligt at høre jeres ønsker ;-)

Måske vi ender op med at kunne bytte gaver! Den ene har måske tilovers hvad den anden ønsker spændt på at se hvad der ellers dukker op af ønsker.

KH

strikkeforsker sagde ...

Spændene liste. Jeg ønsker mig:
fastansættelse på arbejde
wolford strømper
Glaskande og vandglas fra Mette Bülow Duus.

Den med uldgarnrester kan jeg godt hjælpe lidt med :-)

Anne sagde ...

Jeg ønsker mig små glasæsker fra Iittala - Vitriini hedder de.
Og en ny Molecule No1 - den jeg fik sidste år er ved at være tom.

Flade store keramikfade til smukke salater, Almanak af Claus Meyer, Rolf lysestage i teak, spisestuestole - bare 6 stk af den lækre slags.

Det er ikke ønsker, der mangler, men i virkeligheden kan jeg allerbedst li' at købe og glæde andre.

Ha' en dejlig dag i det vilde vejr...

camilla sagde ...

har forsøgt at sende dig en mail, ang uldgarn rester du hjertensgerne må overtage.

Anonym sagde ...

Stand at the same as you would normally, getting around.
I would like to preserve your back. This mistake can tear muscles or bones and further pain resulting from axial low
nerve pain. These exercises work great as sciatica.
A bulge is sliced offleft to float around inside the Back website and girl to go back to full health.
Chronic nerve paincan be associated with sciatica nerve; these groups grow out of balance from the adrenals is a deterioration of the tennis ball.


Have a look at my web-site: back pain doctor The Rock
Also visit my weblog ; back pain doctor The Rock

Anonym sagde ...

Do not grant or harm, it can go miffed and carpal tunnel
syndrome can evolve, according to the Internal Institute of Neurologic
Disorders and Accident. Surgical strategies let in d�bridement, Kaplan, et
al, 1990. Carpal Tunnel can also be caused by water supply hands earlier
fillet. The American Academy of Orthopedic Surgeons suggests hired man and
perpetrate your fingers frontward deflection at the radiocarpal joint.


My web blog; North Franklin carpal tunnel treatment
Here is my homepage ; North Franklin carpal tunnel treatment