torsdag den 2. december 2010

Hverdagens Engle

Især i denne juletid har engle en plads i vores bevidsthed, der er dem til pynt, dem med ægte vinger og så er der hverdagens engle.

En hverdags engel er en af os, en der springer til når du har aller mest brug for det, forkæler dig når du aller mest trænger til det, bager den kage du skal have med til klassen fordi du bare har nok andet der skal nås, invitere til middag når dit eget køkken ligger i ombygningsruiner og så er en hverdags engel en som hende HER



Lene har syet mig dette etui til mine hæklesager, ikke fordi vi kender hinanden, ikke fordi vi nogensinde har mødtes eller hun skylder mig noget men "bare" for at glæde MIG!



Jeg havde hovedkulds forelsket mig i Karens Etui og har længe manglet noget at samle mine sysager i andet end den lille stofpose hvor hæklenålene konstant falder ud og de spidse nåle stikker igennem.

Nu er jeg den LYKKELIGE ejer af dette smukke og personlige etui, Tusind Tak LENE
Har du mødt og mærket en hverdags engel for nylig?

KH

12 kommentarer:

Margith sagde ...

Ja, min zoneterapeut gav mig en skytsengel, som hun havde syet. Den passer på mig.
Den slags engle/mennesker er guld værd.
Fint itui du har fået.

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hold da op, for en skøn engel
Det var da et helt fantastisk ting at gøre
Heldige dig
Stine:)

Lavendel sagde ...

Engle er guld.

Tina sagde ...

Nej, hvor er det et fedt etui. Sådan et får jeg lyst til at lave!

Davids Engle sagde ...

Det er en meget smuk og personlig gave du har fået. Jeg er sikker på, at der en dejlig engel i dig også, så du har helt sikkert fortjent sådan en fin gave. Tillykke med den:-)

Louise sagde ...

Det er vildt flot - dejligt med sådan en personlig gave :) Hverdagens engle er guld værd!

FruHansen sagde ...

Hvor er det bare en fantastisk hverdagsengle handling:-)

Heidi sagde ...

I love that sewing kit...amazing colors too!

Eva sagde ...

Hvor er det en skøn gave. Man skal have blik for at opdage englene...., lige nu kan jeg ikke huske nogen, og det er sikkert helt uretfærdigt.

Losarinas mor sagde ...

Du fortjener også en engel eller tre :-)

cattitudes sagde ...

hej Wenche. Tusind tak for de rosende ord. Rødmer af ydmyghed og glæde over at du blev så glad

Bournonville sagde ...

hvor er det sødt af din engel :)

Jeg har modtaget pakken med tapet i dag og pengene er overført.

Kh sara