onsdag den 29. december 2010

Hvad Fridage Kan Bringe

De Sisdte dage mellem det nye og gamle år har jeg valgt at tilegne ikke blot familien, men også hjemmet og mig selv....alt for længe er alt for meget sat til side, derfor rigtig mange hængepartier...Kender du det?

De sidste flyttekasse er blevet tømt, flere ting har fundet deres rette plads og så har jeg endelig fået tid til noget jeg læææænge har haft lyst til...


Pigen her er en del af en kollage lavet af hende HER og er egentlig tænkt som en påklædningsdukke.


Jeg har dog valgt at klippe hende ud af kollagen uden de hvide snipper....



For at lade hende pynte på kommoden i min systue :-)


Den ekstra kjole er også limet på, så bevarer hun lidt påklædningsdukke tanken...


Voila, lidt anderledes end tapet pynt, men sjovt var det og hun gør sig rigtig fedt der ;-)
KH

8 kommentarer:

Line sagde ...

Hun gør det supergodt der :-)

Eva sagde ...

Hvor er det en fin ide:)

Losarinas mor sagde ...

De klæder hinanden :-)

Hannnen sagde ...

Og hvor gør hun sig godt på kommoden.

Den fridag fik du brugt til noget godt. :o)

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hej Tusindfryd

Det er helt vildt fedt. Super idé.

Godt Nytår til dig og dine, knus Stine:)

Rikke sagde ...

Det ser godt ud!! Sød ide der er nem at kopierer... man kunne få ældstedatteren til at tegne en påklædningsdukke...hmmmm - det må jeg lige sysle lidt med! ;)

Kik endelig forbi min blog hvis du skulle få lyst :)

PS. Jeg ELSKER dine dukker!!! Kan man se prisen på dem nogen steder?

Heidi sagde ...

She has so much personality, that looks so cute!

Lotte Hønholt sagde ...

vild fin..........hvem har tegnet????
Lotte