fredag den 31. december 2010

Godt Nytår OG Tusind TAK !!

Kære Læsere,
Allerførst vil jeg gerne sige jer TUSIND TAK for de mange hilsener.....ja jeg går jo selv meget stille med dørene... ;-*)))) Men KAREN  kunne da lige bringe det glade budskab ud for mig ;-))



Jeg vil gerne sige jer en stor tak for endnu et SKØNT år på bloggen med et hav af glæder, både direkte og indirekte, takket være jer, det er en stor fornøjelse og glæde for mig at være med her i blogland hvor jeg finder dejlige mennesker hver dag og inspiration!



Sulajma her og jeg vil gerne ønske jer alle en lykkeligt nyt år 2011 håber at det nye år vil bringe glæde og lykke hos jer alle.


Sulajma er klar til nytårsaften som i kan se....fint hårbånd med uldkugler!


Trompetærmer.....


Og frikadelle frisure :-)


Sulajma har en søster...Esmeralda men hende får i først at se til næste år...


Såååå på gensyn og genhør til næste år, JEG glæder mig til at dele det med JER !

Tusind Tak

KH

20 kommentarer:

Lone sagde ...

Måske er jeg den første.

Så skal det da også være et STORT et af slagsen...

HJERTELIG TILLYKKE MED DAGEN.. Håber det vil blive en fantastisk dag med familie og venner..

Også et stort tillykke med bogen.. Den skal nok blive en stor succes... ingen tvivl om det..
Glæder mig til at følge med i det nye år..

Lone

Elfepigen sagde ...

I dag er det Wenches fødselsdag hurra,hurra,hurra....
Hjertelig tillykke med den.Håber du får en rigtig god dag og alle dine ønsker opfyldt ;)
Tak for de farver du har givet til min tilværelse i år...Jeg nyder at kigge med ;)

Rigtig godt nytår til dig og dine

knus og kram herfra

Kisser sagde ...

Godt nytår til dig og dine.
Knus

Loppe-shoppe sagde ...

Stort til lykke og godt nytår! Jeg glæder mig også til det nye år i Blogland og her hos Tusindfryd.

Hellohello baby sagde ...

Du er virkelig dyktig! Dukkene er helt nydelig og du hekler så masse vakre ting! Sopp og pingviner blir nok mitt neste prøveprosjekt :)

Godt nytt år til deg!

Marie-Louise sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen og godt nytår:-)

Hannnen sagde ...

Hjertelig tillykke med fødselsdagen og godt nytår til dig. Håber du får en god dag og aften :-)

Lene sagde ...

Hej Wenche. Hjertelig tillykke med fødselsdagen. håber at din dag må fyldes af glæde og det nye år må bringe dig masser af fantastiske oplevelser. Og stort tillykke med din kommende bog - den bliver uden tvivl lige så fantastisk og inspirerende som din blog.

Annchen sagde ...

Kæreste Wenche..
Stort tillykke med fødselsdagen - håber den bliver rigtig dejlig..;)
Rigtig godt nytår:)
Kh Anne

Trillemus sagde ...

Hjertelig tillykke med fødselsdagen og godt nytår. Glæder mig til at følge din inspirerende blog i 2011.

Kh Mette - ny i blogland.

Therese sagde ...

Tillykke med fødselsdagen, tillykke med Dukke-bogen og GODT NYTÅR ;o) (Puha, jeg huskede det hele ;o)

mette b sagde ...

Glædelig nytår til dig! Jeg ønsker dig et dejligt 2011. Tak for alle dine søde hilsener i år.
Klem fra
mette

SOLSAUM sagde ...

Gratulerer med dagen og lykke til med boka. Håpar du får eit godt år i 2011!

Takk for inspirasjon og glede i 2010;o)

søslerier sagde ...

I dag er det Wenches fødselsdag hurra hurra hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..............
STORT tillykke, både med dagen OG den kommende bog! Ønsker dig et år fuld af lykke og skønne stunder med alle dine kære ;) Rigtig godt nytår!

Lea sagde ...

Tusinder af tillykker.. kun få bliver fejret som du! med champagne, fyrværkeri og tale fra dronningen..

Heidi sagde ...

Happy New Year Momma!!!

Davids Engle sagde ...

Forsinket tillyke med fødselsdagen. Håber den blev festlig - og rigtig godt nytår:-)

Skumkat sagde ...

Hovsa. Tillykke med fødselsdagen i går. Håber den blev lige så speciel som en fødselsdag skal være.
Jeg glæder mig til at se mere til dig, dine dukker og dine sjove påfund i tyveeelleve.
Godt nytår!

Anonym sagde ...

Orh! En søster ved navn Esmeralda :-) Jeg bliver da helt rørt.
KH
Esmeraldas mor i virkeligheden

Katja sagde ...

Et forsinket tillykke m dagen.. For nogle dage siden.. Jeg så Sulajma var kommet på bloggen, og jeg skulle hilse fra hendes mor og sige TAK!! og selvfølgelig sku jeg også hilse båse fra Sulajma og hendes søster.. Symaskinen har ikke stået stille her.. Der er blevet fyldt tøj i begge kufferter og lavet nyt sengetøj til de to nyankomne piger i huset :D TAK endnu engang for de fantastiske piger.. Jeg op loader lidt billeder en af dagende på bloggen og sender dig et link..
Knus fra Katja.