fredag den 3. december 2010

Frost og Klare Stjerner

En isende kulde suser gennem gaderne, det fæles godt nok som om den er lidt på tilbagetog MEN hvor den stadig kan bide!

Jeg nyder de smukke stjerne fra basaren som jeg endelig har fået hængt op på vinduerne.



Det er fantastisk hvilke farver en vintersol trods den mørke tid kan bringe frem i dem :-)



Stjernerne kan dog "kun" hænge på indersiden af forsatsvinduerne for....



Såddan her ser det ud på indersiden af de yderste vinduer!!! IS i lange baner jeg har is nok i lejligheden til en mellemstor diskoteksbar på en god aften :-)

Jeg skal vist have fundet mig en isskraber??

God Aften

KH

7 kommentarer:

Onkel Anne sagde ...

Hvor er den smuk!

Julia Hausfrau sagde ...

Åh, de er så flotte, den slags stjerner. Jeg kan dog heller ikke have dem, for her er der vand på indersiden af vinduerne. Forbandede fugt!

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Smukt

Stine:)

Maja sagde ...

Det er nogle meget fine stjerner... er de af papir?

tusindfyd sagde ...

Kære MAja

Nej de er foldet af pergamyn et specialpapir der kan tåle let fugt og er noget stivere end silkepapir :-)
Det er Karens mor der har foldet dem ;-)

KH

Losarinas mor sagde ...

Hi hi- is til en diskobar :-)
Stjernen er så fin !

Marlene sagde ...

Super super smuk stjerne.

God jul

Marlene