lørdag den 4. december 2010

Design Skatte

Efter et varm tip fik jeg heldigvis klemt et lynvisit på Danmarks DesignSkole´s Julebasar ind i programmet i går eftermiddags.....

Havde to børn i hælene og bare 20 minutter inden vi skulle videre i snestormen på cykel!!! til koropvisning hvor julemanden lokkede med godteposer :-)

Men som sagt fik jeg heldigvis lige lavet en uvending i det smukke lokale sammen med en ca 200 andre mennesker...der var virkelig TÆT trafik!




Vi faldt over noget jeg vil kalde rigtige design skatte :-)

Denne Christmas protektor blev min, kan simpelthen ikke stå for et ulvehoved på ungpigekrop med en buket i hånden og så i den farve ;-))



Så må julen da være helt sikret i år!


Jeg elsker når ting er signeret af skaberen bag!


En LOVESOLDIER blev det også til den fandt jeg sammen med børnene i rodekassen med leftovers fra sidste år til bare 35 kr.



Carl valgte selvfølgelig den lidt mere drabelige udgave....



Imens Anna fand en med søde kaniner ;-)))
Alle æskerne er forseglede og indeni er der noget der rasler og det er ikke tæbdstikker, men børnene er ved at sprække af nysgerrighed!! Men de skal ikke åbnes så de må vænne sig til at man ikke kan vide alting ;-)
På undersiden af den ene æske opdagede jeg til morgen en webadresse jeg synes i skulle tage et smut forbi hvis æskerne her også kan facinere jer.
Jeg tror jeg ville have haft godt af at gå på den skole!
KH

4 kommentarer:

Julia Hausfrau sagde ...

Hvor er det fedt! Er vild med secret army-idéen. Mon dine børn kan lade være at pille, hvis de ved der ligger en hemmelighed derinde? ;)

Zacho sagde ...

Det ser spændende ud...og det er jo helt vildt, at gemme på en hemmelighed fra en person man slet ikke kender....jeg ved ikke om min nysgerrighed ville kunne klare det? :-) God weekend. KH Hanne

***Mutter*** sagde ...

Øv, så får vi aldrig at vide, hvad æskerne gemmer, hvis hemmeligheden skal bevares.

Heidi sagde ...

What sweet little protectors....I love the duck!