mandag den 27. december 2010

Den Bedste

Hvor heldig kan man være?

At have verdens bedste veninde....

Der giver en den bedste julegave....

Og som altid er indover det bedste i livet....



Nu vel indpakningen kunne der godt være kræset mere om kære Addi!



Men indholdet det er bare helt i TOP! Og så er det "godkendt" af en dame der må siges at vide hvad hun taler om...Sys Fredens nemlig ;-)

Ved at min kære veninde har været forbi hendes butik i Århus, en butik jeg VIRKELIG savner!!



Dette sæt er jeg så stjerne glad for og føler mig virkelig SÅ heldig! Jeg lover at jeg nok skal sætte fut under pindene ;-)))

Og så må jeg se om jeg ikke på en eller anden måde kan få syet et etui der er dem værdigt!

Tusind tak kære KAREN

Fik du en "bedste gave" ?

KH

5 kommentarer:

Anita sagde ...

Kender godt hendes butik og har været på flere af hendes strikkeaftner.
Det er super hyggeligt og hun er dygtigt til at lære fra sig.

Lea sagde ...

Ved du godt hvor svært det er at fjerne savl fra tastaturet? Sidder jo direkte og savler! Super duper gave fra en vel lige så super duper veninde...
Min absolut bedste gave fik jeg af kæresten. Så lækkert armbånd fra georg jensen. Du kan se det lige her hvis det frister ;) http://www.georgjensen.com/dk/sale-1/splash-bracelet-429a-brown-calfskin

Eva sagde ...

Nøj, hvor er du heldig.
Jeg fik flere "bedste" gaver. Bland andet et par super bløde skindhandsker i lys brun af mine børn:)

Louise sagde ...

Wow en flot gave!
Min bedste gave er et thekrus, min datter har lavet :)

Fie sagde ...

Ja du er da nødt til at komme i sving med de fine pinde:-)
Min bedste gave er et sæt Louise Kragh øreringe fra min mand. De blev hasteindkøbt af hans lillebror 5 minutter før lukketid den 23.december, da han ret uventet fik travlt på arbejdet, og derfor først kom hjem lidt efter 21...