lørdag den 11. december 2010

Box De Lux

Søvnig lørdag, sad til sent med dukker i går, til gengæld er 4 dukker nu klar til afrejse...2 skal helt til USA en til Norge og den sidste bliver i landet ;-) Så mangler der "bare" lige 5.... inden juleaften selvfølgelig... !

Vil bare lige vise jer hvad en Box De Lux er for mig ;-)




Rie Elise Larsen pyntet med tyl og Thora Finnsdottier.



Til opbevaring af mine smukke plantefarvede broderigarner.


Jeg kan simpelthen ikke stå for farver i hele skalaen :-)


Tjooo jeg er ved at tage store skridt ud i broderiverdenen ;-))
Hvad er en Box De Lux for dig?
KH

9 kommentarer:

Katharina Stendys sagde ...

Det var da ved gud også den mest lækre box!!

Drømmer om den dag mit syværelse/område bliver en realtitet, og der bliver plads til de mere romantiske og præsentable løsninger, end den store black and decker tool box, som pt. udgiver sig for min box ;)

Anja sagde ...

av det ser godt nok os lækkert ud.

Heidi sagde ...

Those are so pretty and how you have them displayed!

Louise sagde ...

Det ser vel nok skønt ud! Og tusind tak for sidste, Wenche. Fedt lige at se dig til juleazaren i Århus. Blev lidt nysgerrig da du skrev at det var plantefarvet broderigarn - hvor har du været så heldig at finde det?

tusindfyd sagde ...

Kære Louise

Selv tak ;-) USA...ved et tilfælde.

Anne sagde ...

Vidtomstrejfende dukker ;)
Hmm.. har faktisk ikke en box de lux.. altså: nyt projekt ;)

Kh

Ulla V. sagde ...

Og du gør det - som sædvanlig - med stor og yndig stil. :)) Det er dejligt at broderiet betager dig sådan, Wenche. Tænk hvad det ikke kan munde ud i af skønne ting i dine hænder.

Jeg har også en svaghed for broderigarn i hele farveskalaer. De giver masser af inspiration.

Hav en hyggelig søndag med familien. :))

Eva sagde ...

Sådan en box ville jeg elske at have. Og måske ville jeg også bruge af garnet....

paakrogen sagde ...

Elsker Finnsdottirs broscher. Tror de skal på min julegaveønskeliste. Min box de lux vil nok rumme silkbloom fra BC garn, cloverhæklenåle, broscher og chokolade :-)