onsdag den 8. december 2010

Af Hjertet Gerne

Af hjertet gerne deltager jeg i indsamlingen til fordel for mødrehjælpen, jeg har grublet et par dage og er endelig blevet enig med mig selv :-)

I denne tid, julen, hjerternes fest kært barn har mange navne skal medmenneskeligheden gerne næres og styrkes så den holder frem til næste jul, men udover hjerter og småkagedufte er denne tid for mig også fyldt med overraskelser og hemmeligheder :-)

DERFOR bliver min gave til indsamlingen derefter, en SURPRISE pakke!



Jeg kan dog sige så meget som at den vil indeholde lidt af det bløde og det søde på den ene og den anden måde...



At den målern 9x18x25 cm

Og at den over de næste dage vil blive pakket med omtanke, juleglæde og med hjertet :-)



SÅ kære, hvis du har lyst til at blive overrasket med en hemmlighed og hjælpe en familie i Danmark til en jul som din egen ( eller derhen af) så kan du deltage i lodtrækningen lige HER

Jeg ligger Tusindfryd´s Surprise i RØD bunken ,mailen bliver sendt om et minut MEN der kan godt gå et par dage før du kan se pakken derinde men nu ved du jo hvilken bunke du skal smide et lod i ;-)

Et tip til resten af året...Mødrehjælpen og Red Barnet har nogle super fine butikker rundt om i landet hvor du kan finde rigtig mange fine genbrugsting til børn samtidig med at du støtter og så er det et SUPER sted at aflevere det dine egne børn er færdige med !

HELD OG LYKKE

KH

7 kommentarer:

Marina sagde ...

Tak for den spændende pakke. Jeg håber sådan vi får lov at se hvad der var inden i det smukke papir.

I dag var jeg hurtig til at poste indlæg, men det er rigtigt at jeg ikke hele tiden kan følge med og der derfor kan gå op til et par dage.

De allerkærligste hilsner fra hjerteland

Trine sagde ...

Kæreste Hjerterdame!
En smuk omtale og en smuk, smuk gave.
Jeg er totalt rørstrømsk i disse dage, for jeg bliver så bevæget over hvor meget godt og rummeligt og kærligt vi hver især bidrager med, og hvor STORT det føles, når det samles i én kæmpestor dynge af gavmildhed.

Tusinde tak!

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hvor er du god, og hvor ser pakken smuk ud!

Jeg grubler stadig, over hvad jeg kunne finde på at udlodde.

God dag stine:)

Louise sagde ...

Spændende :-)

Eva sagde ...

Uh, det er lige rød gruppe, jeg har lagt mine lodder i:) Det er et fantastisk initiativ de to "damer" har taget.

unikarina sagde ...

Super spændende gave... Er ved at dø af nysgerrighed. Det er lige før at jeg skal købe flere lodder - for jeg har ikke smidt et lod i den røde bunke!

tusindfyd sagde ...

Hihihi ja det er ikke til at holde ud når man slet inen anelse har om hvad der er i ;-))

Jeg lover i hvert fald at det ikke er 4 vinterdæk som dem jeg fik i forskuds jule og fødselsdagsgave af min far i går... ja i kan godt finde lommetørklæderne frem og græde med!!! :-)