tirsdag den 9. november 2010

Tilbage På Pedalerne

Efter en laaaang tid med systuen i flyttekasser er jeg ENDELIG tilbage på pedalerne, symaskinen har snurret og skabt dukkedele som nu blot skal stoppes og syes sammen i hånden med indvendige "usynlige " sting JEG ELSKER det , hvor har jeg dog savnet det!!!



Enkelte dukkebørn holder mig ved selskab fra vindueskarmen.



Kommoden står lige overfor og er så hyggelig at kaste et blik på i pauserne ;-)


I vinduet hænger Hr. Frø, et nyt bekendskab!



I min systue er jeg som en fisk i vand!
Har du et sted der giver dig den følelse?
KH

9 kommentarer:

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hvor ser der hyggeligt ud i din sykrog.
Elsker også min sykrog, specielt når der er ryddet op og jeg kan sætte mig ved bordet, overskue tingene og starte på en ny ide.
stine:)

Line sagde ...

Hvor er jeg glad for at du har fået gang i maskinen igen! Jaaaa det er dejligt at have tid og rum til at folde sig ud kreativt. Elsker også mit værksted men hjørnet i min sofa foran fjerneren med mit patchwork i skødet er bestemt heller ikke ringe. Har haft en øv dag på værkstedet idag, kende I det, hvor alt bare har drillet. Har ikke følt mig særlig meget som en fisk i vandet idag, så nu kalder sofaen altså.

Maiken sagde ...

Hvor ser det hyggeligt og kreativt ud!

Efter en (ufrivillig) pause er det virkelig skønt at komme i gang med kreasyslerne...

Losarinas mor sagde ...

Kan bare mærke din glæde og tilfredshed :-)

mette b sagde ...

Så dejligt, at træde pedalen i bund og skabe. Jeg elsker også mit kreahjørne - både det med stoffer og maskinen og det inde i stuen med hæklenåle og strikkepinde :)

Mitt skip er lastet med... sagde ...

Så fint at du er i gang igjen :) Den kommoden var bare såå fin med alle de vakre materialer oppå :)

Marit

Mette sagde ...

Ja, mit syloft! Dejligt at du igen har gang i fodpedalen. Spottede lige dine fine heste fra sidste års marked. God onsdag aften.

morslille sagde ...

Jeg er helt vild med farven på din kommode, har du en farvekode?
Hilsen Charlotte

Lone sagde ...

Nøøøøøj, jeg er FORELSKET! .......... I hr. Frø. Vil du røbe, hvor du har fundet ham henne? Kan mærke, jeg stort set ikke kan leve uden ham. ;-)