mandag den 8. november 2010

SkabsForvandling

Da min datter kom til verden for godt 7 år siden fik jeg et skønt skab, udformet som et hus ,af min mor til børneværelset. Det har været flittig brugt både til tøj og legetøj.

Da børnene nu skulle have hver deres værelse for første gang var planen at skabet skulle med ind til lillebror, men det føltes lidt for "barnligt" nu hvor de begge går i skole såååå...


Jeg har afmonteret lågerne, skåret hunden der sad på skuffen af, brækket taget af og lagt nye plader på toppen Ja Ja man kan meget med en sav og et koben ;.-)

Skabet blevt så lige slebet ganske let og MALET.



Noget af bagsiden og skuffen har fået et overkommeligt stykke tapet( koster jo 100 kr meteren..) som jeg fandt i Retrovilla for nogle uger siden sammen med Christina ;-)


Skuffen fik nyt håndtag formet som en stjerne ,ville dog allehelst have fundet en stor rød stjerne til skuffen hvis du skulle have set såddan en??


Jeg synes soldaterne er super drengede og ikke for småbørnsagtige så mon ikke skabet vil kunne bruges en del år frem?



Glæder mig til i aften sammen med min skønne søn at sætte alle hans fine traktorer op på rad og række i hans helt eget skab ;-)
Nyd Dagen
KH

17 kommentarer:

Fargevandring sagde ...

Skapet er nydelig!

SiriR sagde ...

Hvor blev det bare flot!! Rigtig fint:)

Marina sagde ...

Nøj hvor er det blevet flot. Du er ret sej både med koben og tapet...

Belladotte sagde ...

wow det er da blevet flot :)

søslerier sagde ...

Fedt!!

Henny sagde ...

Super fin idé !

Sandie sagde ...

Hvor er det blevet flot!

Line sagde ...

Fantastisk fint! Heldig søn.

Forår hele året (Jette) sagde ...

Utroligt, hvad maling og tapet kan gøre. Sikke et fint skab.

Fluesvampen sagde ...

Hvor er det blevet smukt, særligt er den blå farve skøn :-)

... og så vil jeg lige sige TAK. Jeg var på et lille hæklekursus med Karen i søndags og kastede mig over din svampeopskrift - og juhu,da jeg gik derfra var jeg lidt bedre til at hækle. Tak fordi du deler din opskrift med os.

***Mutter*** sagde ...

Det sidder lige i skabet det skab !!

Laura sagde ...

Elsker det tapet. Jeg har selv 2 meter liggende som skal gemme til et helt særligt projekt.

:) Laura

Eva sagde ...

Virkelig flot! Det kan du være stolt af.

tusindfyd sagde ...

Tak skal i have allesammen ;-) Jeg er også vældig tilfreds og nu står det på sin plads og sætter bare prikken over drengeværelset !

Ja nogen gange skl man vist bare kase sig ud i sagerne man kan faktisk komme langt med simpelt værktøj sandpapir og gåpåmod ;-))

Merete sagde ...

Fed forvandling.. ;0)

Anne sagde ...

hold da op for et fint skab til sådan en dreng. Rigtig lækkert tapet med soldaterne :)

Mitt skip er lastet med... sagde ...

Så fint det blir!!! :) Et flott skap!

Marit