tirsdag den 16. november 2010

ØreGuf

Og tankestof.....

Jeg får sjældent ny musik men af og til er der bare skiver jeg gerne vil have meget mere af :-)

Derfor denne VARME anbefaling herfra til dit næste musikindkøb? Julegave?




Tina Dickow har lavet det skønneste dobbeltalbum " Welcome Back Colour"

Der er så mange skønne melodier og tekster, et album man ikke bliver træt af om man så hører det 5 gange i træk ;-)



En af mine mange favoritter er denne HER

og Bonus Track med Steffen Brandt HER


Og så lige denne her lækkerbidsken af snørklede men menigsfulde tekster " De eneste To" skrevet og produceret af Simon Kvamm og Peter Sommer


Jeg elsker at at leve mig med ind i teksterne.

Min favorit? Hmmmm må man have 11?

Ok tjek lige den HER

Bare luk øjnene og NYD

Men husk at Youtube er ok, Rigtige CDér er GULD ;-)

KH

8 kommentarer:

Pi Andrea sagde ...

Helt enig!... :o)

sine sagde ...

I agree, det er den bedste øreguf pt.

Lise sagde ...

Er så vild med hende og steffen sammen i Halleluja, mon ikke det album lige skal på ønskelisten ;0)

by myr sagde ...

Tina Dickow er super...og ikke nok med at hun er en kanon dygtig musiker, sangskriver og sangerinde - hun er også bragende dygtig forretnings kvinde...syns det er så sejt, at hun har klaret sig så godt...for hvad gør man, når ingen vil udgive ens musik? Tja, man laver da bare sit eget pladeselskab...SÅDAN!!

Hvor ville man ønske at man havde en snert af det talent, mod og vilje som den kvind besidder:-)

Kh. Malene

Frk. Toft sagde ...

Jeg har nu aldrig sådan rigtigt hørt Tina D, kun som Lise skriver den hun har sunget med Steffen og den er så god!

Har du hørt Lady Antebelum? Der sidste nye album er fantastisk!

Krammer Mie

Christina sagde ...

Jeg har endnu ikke hørt hele pladen med de eneste to.. men Tina - jupper - den er intet mindre end fantastisk..!

Annchen sagde ...

Åh... Hun er så dygtig!! Er vild med musikken - og hende... Var til koncert med hende forrige weekend - altid en oplevelse...:)
Albummet ståt bestemt også på ønskesedlen herhjemme..
Kh Anne

sannepkunst sagde ...

Var til koncert med De eneste 2 sidste torsdag på skråen i Aalborg og det var FANTASTISK!!!

Dejligt man stadig kan få lov og rokke på trods af sin stigende alder.

VH. Sanne