søndag den 21. november 2010

Rar Basar

Netop hjemvendt til Østerbro efter et par SKØNNE dage i Århus!

Turen over fredag var utrolig lang pga en mindre snestorm over sjælland og fyn og det tog da også hele fire og en halv time at nå til Kolding, men når der er noget man brænder for vender man jo ikke om vel?

Lørdag var der jo basar på programmet noget Karen og jeg har glædet os til og forberedt os på siden sidste år i november..



Her kan i se lidt af det blandede og skønne udvalg vi kunne diske op med ;-)

Besøgstallet var langt over forventet og det var simpelthen så dejligt at se så mange af jer derude!!

Både MORSLILLE og KRUDTUGLENSMOR var kommet forbi trods deres stramme weekend program, tak de damer det var SÅ dejligt at få et knus af jer ;-)



I vinduet bag bodet havde Karen pyntet flot op med lanterner og de smukke stjerner hendes mor kan folde.




For slet ikke at glemme Ediths fantastiske papirklip med pergamyn og pap.



Hele basaren summede af hygge og smukt håndarbejde, duftede af honning fra bivokslysboden hvor store og små kunne rulle deres egne lys, duftede af friskbagte vafler med den skønneste hjemmelavede marmelade hmmmm.
Under hele basaren var træværkstedet igang med at lave de smukke karusseller, lastbiler, gåænder og dukkesenge ;-)
Som afslutning på dagen var der en lille violinkoncrt med to 11.klasses elerver fra Rudolfsteinerskolen i Århus Birch og Kern ,de tvillinger er farligt dygtige !! , vi fik fortalt eventyret om den sorte prins og til sidst sang et lille kor 4 adventssange, se det er en sand julebasar ;-)
Næste weekend er der basar igen, på Vidar skolen i Gentofte, jeg har ikke en bod der men har selvfølgelig lavet lidt til fællesboden ;-) Jeg får nu også travl i næste uge for Bhkl. skal komme med juledekorationer og 1. kl med mad...det betyder at jeg skal fremtrylle 75 hjemmebagte æbleskiver....Til panderne!!
KH

9 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Du er en kvinde med et misundelsesværdigt overskud og en veludviklet sans for det smukke .

Eva sagde ...

Ja, det var en rigtig fin basar. Jeg viser det frem på bloggen i dag, som jeg købte. Jeg er meget glad for det:)

Kat sagde ...

Det ser bare så fint ud. Ærgerligt over, jeg ikke kunne komme og se det, men glad for, at Karen fortalte, det var en succes for jer:)

KH
Kat

morslille sagde ...

Jeg er bare så glad for at jeg lagde basarbesøget ind i mit stramme program og kunne selvfølgelig sagtens have brugt mere tid og flere penge hos jer. Dejligt at se jer på den anden side af skærmen.
Fik I mon udsolgt?
KH Charlotte

Tina sagde ...

Kære Fru Tusindfryd;)
Hvilken dag er der bazar i Gentofte? Og tidspunkt?
K.h. Tina

Belladotte sagde ...

dejlige billeder der fra når jeg nu ikke kunne være der :)

er der bazar i gentofte jeg bør lige der ved !!!

søslerier sagde ...

ØV, jeg nåede det ikke - familien blev ramt af 'roskilde'syge :( Men dejligt at høre at i solgte godt - no wonder!! ;)

tusindfyd sagde ...

Kære Bella og Tina

Basaren i Gentofte er nu på lørdag den 28. nov på Vidar Skolen på Brogårdsvej skal nok lige lave et indlæg ;-) Jeg er helt sikker på at det bliver en skøn basar, programmet er rigtig hyggeligt og der er fine boder, men det er også min første basar på skolen så jeg ved endnu ikke helt hvordan det er ;-) MEN jeg kommer!

KH

Skumkat sagde ...

Hvor er de fantastiske de papirklip! Lige noget til at "låne" når nu jeg selv skal have tiden til at gå.

- Mette