tirsdag den 23. november 2010

Lige Een Mere

For mig er en af højdepunkterne på denne kolde og mørke årstid de mange skønne basarer rundt omkring.

Her kan man nemlig spise hjemmelavede vafler og æbleskiver, få fingre i rigtige mormorsokker ,dem der ikke er til at slide op og så oser de bare af hygge og varme og lys i den kolde tid.

På lørdag skal jeg til min føste basar på vores nye skole, tænker at den sikkert i store træk er som den vi kender MEN jeg er helt sikker på at den alligevel er helt sin egen ;-)

Jeg har ikke nogen bod, men kommer som "gæst" ,det vil sige at jeg som forældre ikke bare kan slå mig ned og nyde alle lækkerierne ,men også lige skal passe nisseboden og juledekorationsboden ialt en times tid...imens er jeg sikker på at mine egne to nisser er at finde ved nærmeste fiskedam...


Såå hvis du skulle bo i nærheden af eller i Gentofte vil jeg da lige tippe dig til en varm oplevelse :-)

Det er på Vidarskolen på Brogårdsvej det sner, og s-toget går helt til Gentoftestation, linie B så er det bare til højre ud af stationen og så lige raske 200m ned af gaden så vil du hurtigt kunne øjne et mylder af glade unger.

Sidder du på den anden side af broen ved jeg at samtlige Steiner Skoler holder basar netop denne lørdag så der er nok at vælge imellem Skanderborg, Odense og Silkeborg er da bare lige et par jeg kan anbefale.


KH

3 kommentarer:

Silje og Vibecke: sagde ...

Vi skulle gjerne vært der!!! Vi ønsker dere en god dag.

Anja sagde ...

hmmmm mon man skulle tage en tur forbi??

mette sagde ...

Julemarkeder er bare så hyggelige.
God fornøjelse!
-Mette