fredag den 26. november 2010

Kan Jeg Fredags Friste Dig ?

Jeg har i hvert fald ladet mig friste....jeg har jo egentlig slet ikke børn i den størelse men jeg synes bare det var for kært at lade ligge og det hænger jo ikke på træerne ;-)


Altså tapenten her med de lilla træer, grønne hjerter og pipfugle ala 70érne.



Jeg har fået fingre i hele to ruller sååå hvis du også er fristet må du endelig bare skrive til mig på dukkemagersken@yahoo.dk, kan sagtens undvære nogle meter :-)

En enkelt rulle af den lidt mere voksne slags blev det også til, tror et par meter af denne skal ende i køkkenet et sted.


Farverne er lilla, tyrkis , grøn ,og blå Såddan lidt forårs frisk her i mørke november og lige inden jeg lukker julen ud her på bloggen.


God Fredag Aften!
Ser du Anders Lund Madsen kl 21.30 ?
KH

8 kommentarer:

morslille sagde ...

Skønne sager, især det nederste. Jeg ønsker mig et skab med glaslåger, så der kan komme tapet på den bagerste plade, så frist mig endelig med noget mere.
KH Charlotte

Krudtuglens mor sagde ...

Er der én der har været i retrovilla i flere timer igen? ;) Savner dig søde W., dejlig fredag til dig!

Mia sagde ...

Hejsa Wenche
Jeg kunne måske godt fristes af en enkelt meter af fugletapetet..vi ses jo næste søndag hos Tine...?
KH Mia

Camille sagde ...

hvor er det et fint fugletapet!

Mette sagde ...

Jeg er helt vild med nummer to, Wenche.

Bournonville sagde ...

det er da bare super fint det med fuglene.

Kh sara

Annchen sagde ...

Åh.. De fugle måtte gerne bo hos Karoline..:)
Sender lige en mail senere...
KH Anne

Rebekka sagde ...

Hej,

Har du mon mere af det med træer og fugle? Vil rigtig gerne købe 1-2 m, hvis det kan lade sig gøre?

Ha en dejlig dag