tirsdag den 30. november 2010

I Min Vindueskarm..

Hersker langt om længe lidt julestemning.

De sidste uger er jo gået med at jule for en masse skønne mennesker på de to basarer men nu har julen også fundet sin plads herhjemme ;-)



Sidste år lavede Karens mand to fine træ juletræer til mig, jeg er ikke så god til alt for meget gran så de er helt perfekte og så drysser de absolut ikke!



Det jeg elsker mest ved julepynt er at jeg samler år for år og at de fleste ting har en historie, enten har jeg fået dem af en person jeg holder af , selv produceret eller købt med en særlig tanke bag :-) Den lille super lyserøde gris her får mig altid til at smile.




Hjerterne af mat ler rullet over blonder og nips med kagerullen holder jeg især af pga. farven..



De fine piberenser stjerner her er nye og dem har jeg fået af dette skønne menneske HER
da vi ganske kort mødtes til basaren i Århus for to uger siden TAK kære Christina de passer bare så fint ind.


Og så har jeg selvfølgelig engle, masser af engle for dem elsker jeg jo bare.
Hvad er dit favorit pynt?
KH

10 kommentarer:

Malene sagde ...

Det ser drøn godt ud. Hvor køber du det der mat ler?

tusindfyd sagde ...

Kære Malene

Hos Panduro har de både i mat og perle ;-)

KH

Malene sagde ...

Tak for tippet. Det skal prøves, for det ser bare så fint ud :)

Pia sagde ...

Er vild med dine juletræer med den fine og enkle pynt ...

Annchen sagde ...

Hvor ser det bare fint ud! Rigtig lækkert pynt du har:)
Er det selvtørrende ler eller..?
Det må jeg vist ha' kastet mig over snart..
Kh Anne

davids engle sagde ...

Engle er fantastiske. Der flytter flere og flere ind hos os, men de konkurerer med de gamle arvede nisser fra for længst afdøde tante Thea:-)
Din pynt er SÅ FIN og jeg synes også det med leret er en skæg idé. Det må man da kunne lave med børn!

Silje og Vibecke: sagde ...

Den skjønne engel og hjertepynten tror vi er vår skjønne og smukke venninne som kager. Hun har også sine barn på Vidarskolen. Sjovt!

God kveld, vi pynter i vinuene med porselen.

Eva sagde ...

Engle og nisser trives side om side hos mig.

Hvor har du fine ting på træet.

hosria sagde ...

Åh, hvor er jeg håbløst bagud hvad angår julepynt. Godt det kun er 1. december, så er der vel håb endnu? :)

Maja sagde ...

Er vild med de små ler-ting trykket med blondemønster... super søde ☺