mandag den 22. november 2010

Hvad Mon Den Kan...?

Jeg ved ikke hvorfor, men hver gang jeg har en tingest i hænderne begynder min hjerne at rumle...for hvad mon den mere kan bruges til???

Det kan være både forvirrende men også ret fedt med så nysgerrig en hjerne ;-)

Til Basaren i Lørdags havde Karen de fineste strikkede mobil/ipodtasker med i et hav af farver selvfølgelig og ren bomuld, jeg lånte straks en, fik den pyntet med en lille broche og så havde jeg for en gangs skyld styr på hvor min mobil var !



Som dagen gik kunne jeg bare ikke få øjnene fra alle de smukke farver og så var det det begyndte at rumstere på føste for hvad ville jeg ellers kunne bruge dem til?? ( ville jo gerne have et par stykker...)

Og så slog det mig! Mine børn kan ikke så godt nå op til tadkruset efter tandbørsterne og i deres forsøg får de stort set altid væltet kruset..



Tadaaaa de fine små tasker er helt perfekte til børnetandbørster og der er også plads til en tube tandpasta, så nu hænger børnenes tandbørster i en børnevenlig højde og i en "beholder "der ikke kan vælte til gengæld kan den vaskes i maskinen når den med tiden trænger til det :-)

Tak kære Karen!
Hvis det var noget for dig ved jeg at Karen tager dem med på basaren i Silkeborg på lørdag men det er altså svært at vælge for de er bare i ALLE farver!
KH

8 kommentarer:

Belladotte sagde ...

wow det var smart tak for tips :)

Andregasellen sagde ...

Flott tips!Jeg har hyllen med tannbørster over do, og må derfor stadig kjøpe nye tennbørster fordi tannbørsten faller nedi...De tannglassene er håpløse.
Ha en fin kveld!

Line sagde ...

Genialt!

Onkel Anne sagde ...

heheee hvor er det skønt! Kreativiteten længe leve!

Mette sagde ...

Endelig én der kunne vise mig, hvor uundværlig den slags kan være. Ikke at der er nogen her i huset, der ikke kan nå tandbørsten, men det virker mere fornuftigt end at bruge den til mobilen.....

Landliggeren sagde ...

Fantastisk god ide og lige hvad jeg manglede som ide nr.20 til julekalenderen. Tak for det!

/Birgitte

Annchen sagde ...

Vildt smart!!
Jeg sukker også over de lækre farver...
Og sikke en gave med så nysgerrig hjerne;)
Nyd aftenen..
Kh Anne

Sofie Legarth sagde ...

Hvor ser det skønt ud - super idé, den er blevet gemt på øverste hylde her ;-)