onsdag den 17. november 2010

Hvad Er Det?

Jo ser i det har er ualmindelig velorganiseret kreativt arbejde ;-)))



En stor S....bunke på mit arbejdsbord men for mig giver den mening og den fungere!

Nu er der jo kun 3 dage til BASAREN!! Så jeg har lige måtte bruge et par dage på at nørkle sager sammen til boden ;-)



Ok det meste blev godt nok lavet i sommers...der er jeg i så fantastisk julehumør iført top og sandaler.

Det er desværre ikke basaren i Odense jeg skal med til for jeg lovede mig selv væk til en anden basar for et år siden nemlig den i kan se på "plakaten" nedenunder.




Ja det er KAREN der har tegnet den og hende jeg skal stå sammen med nu på Lørdag den 20. November i Antroposofisk Selskabs Hus i Højbjerg ,vi er der fra 10-17 sammen med en masse andre skønne mennesker incl Karens søde mor der laver vaffelbod!!
Om jeg skal spise vafler til jeg revner?? HELT SIKKERT.

Indtægterne går ikke til os selv men gode formål, og jeg håber at se så mange af jer som muligt, vil du fortælle din nabo, veninde, moster, fætter, kassedame, frisør,bankdame/mand,læge,søster og bror at de på lørdag kan komme til en super hyggelig dag med deres børn og forsyne sig med helt særlig fine håndlavede julegaver til alt for rimelige priser ?? ;-)

God aften

KH

11 kommentarer:

Belladotte sagde ...

øv en skam jeg bor i kbh ellers ville jeg godt ha hilst på jer :) håber det bliver godt for jer :)

HandmadeByMalle sagde ...

og jeg siger også øv øv, at jeg bor rigtig langt væk fra Århus i den kommende weekend.....for så ville jeg købe mange af dine dejlige ting.
må i få det bedste salg, så skolen kan få penge som kan bruges på børnene på Rudolf Steiner skolen.

malle

Eva sagde ...

Og jeg bor heldigvis i Århus:) Jubi!

Trine sagde ...

Mums, en bunke. Den er lækker.
Bliver nødt til at høre, hvor du har dyrene fra?
Kh Trine

Anja sagde ...

ihhhh altså, har desværre andre planer.... og bor nok os en lille smule for langt væk

Fluesvampen sagde ...

Gid man var på de kanter i næste weekend :-) Godt marked!

PUK sagde ...

Jeg var der sidste år, og det var superhyggeligt. I år tager jeg til Odense og sælger egne ting. Ønsker jer en god dag og et godt salg.
KH Puk

tusindfyd sagde ...

Kære Trine

Dyrene napper jeg med hjem fra div. loppemarkeder, du finder dem hos børnene ;-))

God tur til Odense PUK

KH

morslille sagde ...

Jeg tager da turen fra Herning. Hvad er priserne, hvor mange penge skal jeg have med?? ;O)
Hilsen Charlotte

tusindfyd sagde ...

Kære Charlotte

Priserne er ikke store så alt efter hvor meget du gerne vil have med hjem ;-) Basaren er en super lejlighed til at købe julegaver man ellers ikke kan købe og så er den bare enorm hyggelig frem for alt såddan stille og rolig.
Glæder mig til at se dig og tager lige din bog med! Tak for lån ;-)

KH

Finurligheden sagde ...

ØV Øv Øv, at jeg ikke er hjemme i denne weekend! Jeg ville virkeligt gerne til basaren og se dine ting irl.
Øv - men god fornøjelse:-)